וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אזרח זר פרץ לבית נכה בתל אביב - ואנס אותה

17.7.2013 / 10:24

על פי החשד, הצעיר חדר לביתה של האישה בשנות ה-40 לחייה בסוף השבוע, אנס אותה באיומי סכין וגנב ממנה סכום כסף לפני שעזב. הוא אותר באמצעות דגימת DNA שנמצאה בזירה

נתין אריתראי בן 24 נעצר בשבוע שעבר בחשד שפרץ לביתה של אישה נכה בשנות ה-40 לחייה בתל אביב ואנס אותה – כך הותר הבוקר (רביעי) לפרסום. כמו כן, הוא נחשד שבתום המעשה הוא שדד ממנה סכום כסף ונמלט. מעצרו של הצעיר, ברהאנה אטקלטה, הוארך בבית משפט השלום בתל אביב. היום ביקשה המשטרה להסיר באופן חלקי את פרטי צו איסור הפרסום שהיה קיים על פרטי הפרשה.

האירוע התרחש ביום שישי לפנות בוקר. על פי עדותה של האישה, סמוך לשעה 2:00 קפץ החשוד מעל לגדר המקיפה את ביתה, ופרץ לבית. לטענתה, הוא איים עליה בסכין ואנס אותה. לאחר שסיים לבצע את המעשה נטל עמו סכום כסף שהיה בבית ונמלט מהמקום. האישה התלוננה ומשטרת מחוז תל אביב פתחה בחקירה.

האישה נלקחה לבדיקות רפואיות בבית החולים וולפסון בחולון, ונלקחו ממנה דגימות DNA. הדגימות התאימו ל-DNA של אטקלטה, שנעצר בעבר בחשד לביצוע מעשים מגונים. אטקלטה מתגורר אף הוא בתל אביב, הוא נשוי ואב לילדה. במוצאי שבת הובא אטקלטה בפני שופט בבית משפט השלום בתל אביב, שם הוארך מעצרו עד מחר.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully