וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת הותקפה - ומחלקת רווחה בצפון שובתת

קובי מנדל

26.12.2012 / 11:10

תושבת המועצה האזורית חוף כרמל הגיעה למחלקת הרווחה ופצעה את המנהלת באורח קל, לאחר שהשליכה לעברה שולחן. התוקפת, שנעצרה, מחתה ככל הנראה על הטיפול בילדיה

מנהלת מחלקת הרווחה במועצה האזורית חוף הכרמל הותקפה הבוקר (רביעי) על ידי תושבת האזור כבת 44, שהשליכה לעברה שולחן זכוכית. המנהלת נפצעה קלות ברגלה והגישה תלונה במשטרת זיכרון יעקב. הנושא נמצא בחקירה. בעקבות האירוע החליטו עובדי מחלקת הרווחה להשבית היום ומחר את קבלת הקהל במקום.

החשודה בתקיפה הגיעה הבוקר סמוך לשעה 8:30 לבדה למחלקת הרווחה של המועצה האזורית חוף הכרמל, ככל הנראה בשל מורת רוחה מטיפול המחלקה בילדיה. במהלך דין ודברים עם מנהלת המחלקה היא הרימה שולחן זכוכית וניסתה להשליך אותו לעברה. פלטת הזכוכית של השולחן בעובי של סנטימטר וחצי פגעה ברגלה של מנהלת המחלקה ופצעה אותה קלות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הרימה את השולחן והשליכה אותו לעברה/מערכת וואלה, צילום מסך

החשודה נעצרה על ידי שוטרי תחנת זיכרון יעקב שהוזעקו למקום, ובתום החקירה שוחררה למעצר בית. כמו כן, נאסר עליה להתקרב ללשכת הרווחה וכן ליצור קשר עם מנהלת הלשכה.

מנהלת המחלקה מסרה עדות במשטרה. בעקבות האירוע החליטו עובדי מחלקת הרווחה להשבית היום ומחר את קבלת הקהל והציבו שלט בכניסה למחלקה שבו נכתב: "המחלקה לשירותים חברתיים סגורה לקהל עקב אירוע אלימות כנגד העובדים".

בעקבות התקיפה, דורש יו"ר איגוד העובדים הסוציאליים, איציק פרי, מהמשטרה למצות את הדין עם התוקפת ולהעמידה לדין בנוהל מזורז. כמו כן הורה פרי על סגירת המחלקה לקבלת קהל למשך יום אחד. "לצערנו, תקיפות עובדי רווחה הפכו לעניין שבשגרה, וכבר הגיעו מים עד נפש", אמר פרי, "אלימות כלפי עובדי רווחה היא למעשה אלימות כלפי החברה כולה - עובדים סוציאליים ולקוחותיהם כאחד, ועל המדינה להבטיח אחת ולתמיד את שלומם של עובדי הרווחה בעת ביצוע תפקידם".

דנה ויילר-פולק השתתפה בהכנת הידיעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully