וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף השבוע האלים נמשך: גבר נורה בקיוסק באשדוד

רמי שני וקובי מנדל

13.5.2012 / 9:09

אחרי האונס בתל אביב והרצח בנתניה, נראה שהאלימות של סוף השבוע גולשת גם לתחילתו. באשדוד נורה גבר המוכר למשטרה ונפצע באורח בינוני. נעצרו חשודים במעורבות בדקירה בכרמל

האלימות של סוף השבוע נמשכת גם לתחילתו: גבר המוכר למשטרה נפצע במהלך הלילה (ראשון) באשדוד.

גבר בן 30 נפצע באורח בינוני מירי בעת שהיה בפיצוציה שבבעלותו ברחוב הרב קוק בעיר. צוות של מגן דוד אדום פינה אותו לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע, ונמסר כי הפצוע מוכר למשטרה.

המשטרה הורתה היום (ראשון) על סגירת הפאב בכרמל בו אירעה דקירה ביום שישי האחרון לשמונה ימים. שני חשודים במעורבות באירוע נעצרו על ידי המשטרה. בית המשפט האריך את מעצרו של אחד מהם על מחר והמשטרה מבקשת להאריך גם את מעצרו של החשוד השני.

חשד לאונס בחניון גן העיר בתל אביב מאי 2012. דרור עינב
זירת האונס בתל אביב/דרור עינב

במקביל, ממשיכה המשטרה לחפש אחר החשוד באונס הצעירה בחניון גן העיר בתל אביב. במשטרת תחנת לב תל אביב מצביעים בשעות האחרונות על קצה חוט שעשוי להוביל את החוקרים אל הגבר, שעל פי החשד תקף בלילה שבין שישי לשבת שני צעירים בני 17 ו-18. הוא חשוד שאנס את הנערה אחרי שאילץ אותה לקיים יחסי מין עם חברה?, בן גילה.

בידי החוקרים ראיה שמזהה את החשוד בתקיפה, וכעת הם מנסים לברר את זהותו. במקביל, גבו החוקרים בשעות האחרונות עדויות משני הצעירים. בידי המשטרה נמצא כעת תיאור של התוקף. לפי כמה עדויות, הוא נמלט מהמקום רכוב באופניים.

בצוות החקירה ממתינים גם לסיום בדיקות שנעשו במעבדה להשוואה בין טביעות האצבעות שהשאיר החשוד באונס בזירה, לבין אלה שנמצאות במאגר המחלקה לזיהוי פלילי. בדיקה כזו עשויה לארוך יומיים או שלושה.

זירת, רצח, נתניה, דקירה, דקירות, שוק עירוני, 11 במאי 2012. שלומי גבאי
זירת הרצח בנתניה/שלומי גבאי

סוף השבוע האלים גבה גם קורבנות בנפש. במהלך הלילה האריך בית משפט השלום בראשון לציון בשמונה ימים את מעצרם של האחים יוסי ואריק חיימוב, החשודים ברצח ולדיסלב פיסחוב ובניסיון לרצח אחיו של פיסחוב במהלך סוף השבוע. על פי החשד, יוסי חיימוב דקר למוות את פיסחוב, מוכר בדוכן לאביזרי תקשורת בנתניה, בעקבות סכסוך על רקע עסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully