וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוגו צ'אווס מציג: יחסיי עם האינפוזיה

עם שובו מעוד סבב טיפולי כימותרפיה בקובה, ניפק נשיא ונצואלה מופע סטנד-אפ עליז במיוחד, והסביר כי הדרך היחידה להתמודד עם מצבו היא הומור: "כשלוקחים לי את האינפוזיה, אני מתגעגע"

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ')

נשיא ונצואלה, הוגו צ'אווס, שב אמש (ראשון) לארצו מקובה, שם עבר סבב נוסף, שני, של טיפולים כימותרפיים. עם נחיתתו נשמע צ'אווס מבודח מתמיד, כשתיאר את הטיפול במחלת הסרטן כחוויה מהנה למדי.

"הכימותרפיה נמשכת כל היום", סיפר לבני עמו בשידור טלוויזיוני. "זה בערך שמונה שעות מתמשכות של שאיבה. אני נהנה מזה, אני שר: 'הנה באה המשאבה', אני שר ורוקד את זה. וכשאני קם והולך לשירותים עם מתקן האינפוזיה... אני הולך לשירותים עם האינפוזיה שלי. לפעמים אני שם אותה לפניי ולפעמים מאחור. כשהם באים ולוקחים אותה, אני מתגעגע. אני שואל: 'איפה האינפוזיה שלי, הם לקחו אותה ממני!'".

עבור אלו שתהו אם הנשיא איבד סופית את שפיותו, מיהר צ'אווס להסביר כי הכל בהומור: "ככה צריך להתייחס לחיים, בנסיבות הכי קשות, ואלה לא הנסיבות הכי קשות, בוודאות".

צ'אווס והסרטן - עוד כותרות:
צ'אווס: "הושלם בהצלחה" סבב כימותרפיה ראשון
צ'אווס על היום בו התגלה הסרטן: "בכיתי ובכיתי"
צ'אווס הופיע עם קרחת: "הכימותרפיה עובדת"
נלחם בסרטן: צפו בהוגו צ'אווס עושה התעמלות

נשיא ונצואלה הוגו צ'אווס נפרד מנשיא קובה ראול קסטרו לפני שובו לארצו מסבב כימותרפיה שני, 13 באוגוסט 2011. רויטרס
צ'אווס נפרד מנשיא קובה ראול קסטרו לפני שובו לוונצואלה/רויטרס

הנשיא הססגוני בן החמישים ושבע סיפר כי במקביל לטיפול הוא חגג בהוואנה את יום הולדתו של חברו הטוב, נשיא קובה לשעבר פידל קסטרו. "הבוקר עדיין עברתי בדיקות, והן אירעו בד בבד עם חגיגות יום ההולדת ה-85 של פידל", סיפר. "העברנו את כל אחר הצהריים בדיבורים, בניתוחים... ראול היה שם (ראול קסטרו, אחיו של פידל והנשיא הנוכחי). שתלנו שני עצי אורן שהבאתי מכאן אחרי שירד גשם. שרנו ואחר כך אכלנו עוגה".

גם בסדרת ציוצי טוויטר עם שובו, נשמע צ'אווס מעודד ואופטימי. "בוקר טוב מולדתי האהובה", כתב. "חזרנו הביתה, וירח מלא נפלא יקבל את פנינו הלילה".

יש לציין כי למרות הופעותיו המרובות בטלוויזיה והפתיחות הרבה בה מספר צ'אווס על התמודדותו עם המחלה, גם היום עדיין לא ברור באיזה סרטן בדיוק הוא לקה. לדבריו, בימים הקרובים יחליטו רופאיו אם יהיה צורך בסבב טיפולי כימותרפיה נוסף. יש לציין כי עוד לפני סבב הטיפולים הראשון, כבר הצהיר צ'אווס ש"לא נותרו גידולים ממאירים" בגופו בעקבות הניתוח שעבר להסרת גידול מאזור האגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully