וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה במבצע: תרום 5 דולר וזכה בארוחה עם הנשיא

מטה קמפיין הבחירות של הנשיא הודיע כי כל מי שיתרום את הסכום הצנוע ישתתף בהגרלה שארבעת זוכיה יזכו לסעוד על שולחנו. אובמה: "זו תהיה פגישה בלתי מחייבת בין חברים להחלפת רעיונות"

נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, נוהג לכבד אנשים שתורמים סכומים של 30,000 דולרים ומעלה לקמפיין הבחירות שלו, ולארח אותם לארוחת ערב יוקרתית. אולם הכיבוד הזה עשוי בקרוב להיות גם מנת חלקו של מי שאין ביכולתו להשקיע סכום כזה: המטה המנהל את הקמפיין לבחירתו של אובמה לכהונה שנייה בבית הלבן הודיע אמש (רביעי) על מבצע חדש: כל מי שיתרום חמישה דולרים למטהו, ישתתף בהגרלה שבה יוכל לזכות בארוחה הנכספת.

בהודעה שעליה חתום הנשיא עצמו - שהציב יעד של גיוס 60 מיליון דולרים בתרומות לקמפיין בין אפריל ליוני - נכתב כי ארבעה ממשתתפי ההגרלה יזכו להשתתף בארוחת ערב בחברתו. טרם פורסם מועד האירוע או מיקומו.

"נשלם על הטיסה שלכם וגם על הארוחה", כתב אובמה בהודעת המייל שנשלחה על ידי המטה לתומכיו. "כל שעליכם לעשות הוא להביא את הסיפור שלכם והרעיונות שלכם - כיצד נוכל ליצור מדינה טובה יותר עבור האמריקנים. זה לא יהיה אירוע רשמי, אלא פגישה בלתי מחייבת בין חברים - כפי שלא יוצא לי לעשות בתכיפות שהייתי מעוניין - אז אני מקווה שתשקלו את בואכם".

עוד ממערכת הבחירות בארה"ב:
שוב מהפך בסקרים: אובמה מוביל על רומני ב-13%
רוכבת לנשיאות? שרה פיילין במסע אופנועים
רפובליקנים 2012: הלו, מישהו פה רוצה להיות נשיא?
יהודים לאובמה: תאבד תרומות בגלל יחסך לישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully