וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד המבוקשים בחטיפה הודיע: "איעדר כמה ימים"

16.6.2014 / 17:30

בראיון עם שליח וואלה! חדשות בחברון, סיפרו בני המשפחות של שני אנשי חמאס המבוקשים כי הם אינם יודעים היכן יקיריהם. "אני גאה בבני ומאחלת שיינצל מהיהודים", אמרה אחת האמהות

צילום: זוהר גואטה, קובי אליהו, ניב אהרונסון, דו"צ, רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: לירון בארי

שני אנשי החמאס ששמם הוזכר בחשד למעורבות בחטיפת שלושת הנערים הישראלים נעדרים מאז יום חמישי, כך סיפרו משפחותיהם. בראיון מיוחד שהתקיים עם שליח וואלה! חדשות בביתם בחברון, סיפר אביו של אחד מהם, כי בנו בילה עמו ביום חמישי. לאחר שהתפללו השניים אחר הצהריים, יצאו לחגיגה משפחתית. עוד סיפר האב, כי באותו היום אמר בנו לכלתו כי הוא ייעדר מהבית לכמה ימים. האב, שהיה עצור בעבר בכלא הישראלי בגין קשריו עם חמאס, סיפר כי לאחר שהלכו לשמחה המשפחתית יחדיו, עזב בנו ולא פירט לאן.

לדברי האב, בלילה שבין שישי לשבת, הגיעו כוחות ישראלים מיוחדים לבית ופרצו את הדלת של המבנה. הם חקרו את בני המשפחה ושאלו על מקום הימצאו של הבן. האב סיפר כי נכדיו, שלושה במספר, לקו בחרדה וכלתו נעצרה ונלקחה על ידי השב"כ הישראלי. לאחר כמה שעות במעצר שוחררה לביתה. לדבריו, היא נשאלה היכן נמצא בעלה ואם יצר עמה קשר לאחרונה, אולם היא הכחישה שהיא יודעת דבר מה על מיקומו וסיפרה לחוקרים שמאז יום חמישי אחר הצהריים לא ראתה אותו.

עוד בפרשת חטיפת הנערים:
המשטרה תבדוק: מי מאחורי הודעות הווטסאפ על החטופים?
"שובו אחים": 150 פלסטינים נעצרו מתחילת המבצע
אמו של החטוף איל יפרח: "הלב מאמין שתחזור בשלום"

הכניסה לחברון. אמיר בוחבוט, מערכת וואלה! NEWS
ממשיכים החיפושים אחר הנערים החטופים. הכניסה לחברון, היום/מערכת וואלה! NEWS, אמיר בוחבוט

אחיו של אותו איש חמאס נהרג בנובמבר 2005 במהלך היתקלות עם כוחות הביטחון הישראלים בחברון ואף הוא נחשב פעיל חמאס. הנעדר עצמו, סיפר אביו, הוא בן 32, ועובד כנפח. האם סיפרה כי בניגוד לאחיו, בנה השני היה בעיניה איש משפחה שקשור מאד לאשתו וילדיו. היא סיפרה כי בין היתר עבד בירושלים וגם באזור עזריה שבמזרח העיר. היא הוסיפה שאף היא ראתה אותו בפעם האחרונה ביום חמישי ושלא ראתה דבר חריג בהתנהגותו. "הוא המשיך להתנהג כרגיל", סיפרה.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
נמשך המאמץ לאיתור החטופים: "פעולה מורכבת וסבוכה". עומר מירון
נפתלי פרנקל, גיל-עד שער ואיל יפרח/עומר מירון

מלבד אשתו וילדיו של איש החמאס, מתגוררים בבית המשפחה בחברון שלושה מאחיו ובני משפחותיהם. עוד סיפרה האם כי המשפחה שמעה את הטענות שבנה היה מעורב בחטיפת שלושת הישראלים. היא הוסיפה כי אם אכן זה היה המקרה – היא גאה בבנה ומאחלת לו שיינצל מידי היהודים ומידי הרשות. "אללה יעזור לו", אמרה.

ההורים אישרו כי הוא הכיר את החשוד השני, כבן 30. דודו של החשוד השני סיפר לוואלה! חדשות כי כוחות הביטחון הישראלים עצרו בלילה שבין שישי לשבת ארבעה מאחיו של החשוד ואת רעייתו. למחרת שוחרה רעייתו ממעצר אך נלקחה לבית החולים לאחר שחשה מיחושים בבטנה שכן היא בהריון מתקדם. הדוד סיפר כי אחיינו למד לימודי דת באוניברסיטה והיה עצור בעבר בכלא הישראלי וכן בכלא של הרשות הפלסטינית. אחיותיו אמרו כי מאז יום חמישי לא שמעו ממנו, והן סירבו להתראיין.

לפניות לכתב אבי יששכרוף: aviissacharoff@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully