וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: 3 גברים אנסו נערה שיכורה במקלט בתל אביב

14.6.2014 / 16:04

הצעירה בת ה-17 נמצאה שרועה על ספסל בדרום העיר. לשוטרים שהגיעו למקום סיפרה כי גברים עמם בילתה באותו לילה בבר שכבו עמה בניגוד לרצונה. בתום חיפושים, אותרו חשודים

3 גברים חשודים שאנסו נערה בת 17 במקלט בדרום תל אביב. ShutterStock
חשוד אחד שוחרר, שני אחרים קשרו את עצמם לאירוע/ShutterStock

המשטרה עצרה אתמול (שישי) שלושה גברים בחשד שאנסו נערה בת 17 בעת שזו הייתה תחת השפעת אלכוהול במקלט בתל אביב. הצעירה נמצאה בלילה שבין חמישי לשישי על ידי עוברים ושבים, כשהיא שרועה על ספסל באחד הרחובות בדרום העיר. הם הזעיקו את שוטרי תחנת שכונות, ואלה הבחינו בכך שמשהו אינו כשורה עם הנערה. משהחלו לדבר עמה, היא סיפרה שמוקדם יותר באותו ערב היא שתתה בחברת כמה גברים שלא הכירה בבר בתל אביב. היא זכרה שנסעה יחד איתם במונית לאזור דרום העיר, הוכנסה למקלט, ושם הם קיימו עמה יחסי מין מבלי שהסכימה.

חוקרי תחנת שרת, שהוזעקו כדי לסייע בחקירת נסיבות האירוע, הצליחו לאתר לא הרחק מהספסל שבו נמצאה הנערה, את המקלט שבו היא טענה שבוצעו בה המעשים. במקלט נמצאו שלושת הגברים שלטענתה היו מעורבים בביצוע המעשה.

השוטרים עיכבו את השלושה לחקירה. אחד מהם שוחרר לאחר חקירה, ואילו השניים האחרים קשרו עצמם לאירוע. אתמול בבוקר הוארך מעצרו של אחד מהם עד יום שלישי, ואילו החשוד השני יובא הערב לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בבבקשת הארכת מעצרו.

עוד בוואלה! חדשות:
הותרו לפרסום שמותיהם של שלושת הנעדרים בגדה
רק עכשיו? ג'מייקה התירה שימוש במריחואנה
אוקראינה: בדלנים יירטו מטוס צבאי, 49 נהרגו

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully