וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשודה ברצח אמה: "אני חולה, לא רציתי שתישאר לבד"

4.3.2014 / 12:39

לימור ריבר, החשודה שרוצצה את ראש אמה בת ה-80 שלשום בנס ציונה התעוררה בבית החולים והודתה ברצח ובניסיון התאבדות. לדבריה, הסיבה למעשה נעוצה במחלת הסרטן ממנה היא סובלת

צילום: דניאל בוק, עריכה: יותם בן-דוד

"תכננתי את הרצח של אמא שלי כבר לפני כמה שבועות. אני חולת סרטן ולא רציתי שהיא תישאר לבד", כך סיפרה הבוקר (שלישי) לימור ריבר, החשודה ברצח אמה נדיבה ריבר בת ה-80 בנס ציונה שלשום בביתן בנס ציונה. לימור אושפזה במצב קשה בבית החולים אסף הרופא אחרי שבלעה כדורים בניסיון להתאבד בעקבות מעשה הרצח.

את העדות המצמררת והמפלילה סיפקה דקות אחרי שהתעוררה בבית החולים. "יומיים לפני הרצח קניתי כדורים, ואחרי המעשה בלעתי אותם", אמרה למפקד תחנת ראשון לציון סגן-ניצב איציק מנשה. "ידעתי שאם לא אמות מהכדורים אני אנסה להתאבד בקפיצה מהחלון, לכן שמתי כיסא על אדן החלון של הבית".

עוד בוואלה! חדשות
פרסום ראשון: זקן הסכימה להעיד - הפרקליטות תכריע
מצרים מוציאה את חמאס מהחוק וסוגרת את משרדי התנועה
סרט רע: ישראלים בדרך להודו נאלצו לנחות באיראן

זו הייתה אחת העדויות הקשות שנשמעו בפני חוקרי המשטרה. הבת בת ה-40 שהובאה שלשום לבית החולים כשהיא מונשמת אחרי שבלעה עשרות כדורים מסוגים שונים סיפרה כי בעבר ניסתה לשים קץ לחייה ללא הצלחה. לאחרונה גמלה בלבה ההחלטה לא רק להתאבד אלא גם לקחת עמה את אמה הקשישה.

שתי נשים נמצאו מחוסרות הכרה בדירה בנס ציונה. פברואר 2014. ניב אהרונסון
איש הזיהוי הפלילי בזירת הרצח, שלשום/ניב אהרונסון

לפי עדותה, ביום ראשון - כשהחליטה להוציא לפועל את תכניתה, היא ניגשה לאמה הישנה וחבטה בראשה כמה פעמים. אז, לטענתה, התעוררה האם וזעקה: 'מה אתה עושה, מה את עושה'. בשלב זה, סיפרה הבת, היא ניסתה לחנוק את האם באמצעות הנחת כרית על פיה, אך ללא הצלחה. רק בהמשך היא נטלה פטיש וחבטה בעוצמה רבה בראש אמה עד שרוצצה גולגולתה.

"אנחנו בודקים את הסיבה למוות, אם בחניקה או כתוצאה מהחבטות או בשילוב של שניהם. מחומר החקירה שאספנו עד כה עולה כי מדובר ברצח בכוונה תחילה עם תכנון מקדים", אמר גורם במטרת מרחב השפלה. מעצרה של ריבר החשודה ברצח הוארך.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
שתי נשים נמצאו מחוסרות הכרה בדירה בנס ציונה. פברואר 2014. מד"א
הבת בזמן הבאתה לבית החולים/מד"א

"ברגע שהבת פקחה את עיניה ומסרה את הגרסה הראשונית היה חשוב למפקד התחנה לשמוע זאת ממנה", סיפר גורם במשטרת מרחב השפלה. "כשהוא התייצב מול מיטתה בבית החולים היא הבחינה בו והחלה לדבר ומסרה את גרסתה המלאה. היא סיפרה איך אחרי שתכננה את הרצח לפרטי פרטים, התקשרה העובדת הסוציאלית מהביטוח הלאומי שהייתה אמורה לבקר את האם בשעות הצהריים, הסבירה לה שהאם לא מרגישה טוב ודחתה אותה למועד אחר, וזאת כדי שתוכל לבצע את הרצח מבלי שאיש יפריע לה", סיפר.

חוקרי המשטרה בראשותו של מפקד מרחב השפלה תת-ניצב יהודה עטר מעריכים כי כבר בימים הקרובים יוכלו לגבש את תיק החקירה ולהעבירו לפרקליטות לשם הגשת כתב אישום.

לפניות לכתב אבי אשכנזי Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully