וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: התחזה לפסיכיאטר וחילק מרשמים לכל דורש

4.2.2014 / 10:36

תושב השרון נעצר בחשד שגנב מרופאו פנקס מרשמים וחותמת, וחילק מרשמים לתרופות פסיכיאטריות. בחיפוש בביתו נמצאו גם כרטיסי קופות חולים, תעודות זהות וחפיסות כדורים

תושב השרון בן 61 נעצר אתמול (שני) בחשד שהתחזה לפסיכיאטר וסיפק מרשמי תרופות באמצעות פנקס מרשמים וחותמת רופא שגנב. בחיפוש שערכו בלשי תחנת שדות בביתו של החשוד, ששימש על פי החשד כמרפאה פירטית, נמצאו חותמת של רופא פסיכיאטר, כרטיסי קופות חולים, תעודות זהות, מרשמי תרופות וחפיסות כדורים מסוג קלונקס המיועדים לטיפול בחרדה.

עוד סיפורי התחזות:
חשד: שוטר התחזה לרווק כדי לקיים יחסי מין עם נשים
חשד: התחזה לאיש מוסד וגנב במרמה מאות אלפים
אישום: התחזה לשכן ועשק אלפי שקלים מקשישות

בחיפוש שערכה המשטרה אתמול בביתו של תושב השרון בן 61 שהתחזה לפסיכיאטר נמצאו חותמת של רופא, כרטיסי קופות חולים, תעודות זהות ועוד. ינואר 2014. תחנת שדות, חטיבת דובר המשטרה
כרטיסי קופות חולים, תעודות זהות, מרשמי תרופות וחפיסות כדורים. הציוד שנמצא בביתו של החשוד/חטיבת דובר המשטרה, תחנת שדות

על פי החשד, האיש, המטופל אף הוא בכדורים פסיכיאטריים, גנב את החותמת ואת פנקסי המרשם מרופאו, וזייף את חתימתו כדי לספק כדורי הרגעה. המשטרה פתחה בחקירה, ומנסה להתחקות אחר האנשים שקיבלו מהחשוד מרשמים ולאמוד את היקף התופעה. בין היתר, נבדק גם אם המטופלים שקיבלו את המרשמים היו מודעים לכך שהוא מתחזה.

החשוד הובא אתמול לדיון בהארכת מעצרו והוחלט לשחררו למעצר בית מלא של חמישה ימים. הציוד שנמצא במרפאה הפיקטיבית הוחרם במסגרת חקירת המשטרה.

לפניות לכתב: sben72@walla.com

  • עוד באותו נושא:
  • התחזות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully