וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לאונס: אישה נמצאה עירומה ומעורפלת בבית דירות

12.1.2014 / 19:29

בת 31 נמצאה שלשום ב"סיטי טאוור" שברמת גן בהכרה חלקית. במצלמות נראה אדם גורר אותה לדירתו, ובבדיקה נמצא שהיא עברה "אקט אלים". אלא שללא דוח רפואי מתאים, החשוד שוחרר

לאונרדו סיטי טאוור ברמת גן. גוגל מפות, צילום מסך
האישה נמצאה בבית הדירות כשהיא לא יודעת איך הגיעה לשם. הכניסה ללאונרדו סיטי טאוור/צילום מסך, גוגל מפות

חשד לאונס ברמת גן: אישה בת 31 נמצאה ביום שישי לפנות בוקר בבית הדירות "סיטי טאוור" שברמת גן, כשהיא מבולבלת, בהכרה מעורפלת ועירומה למחצה. לשוטרים היא לא הצליחה לומר מה עבר עליה בשעות שקדמו למציאתה, אלא רק שביקרה בלילה במסעדה סמוכה. היא נלקחה לבית החולים על מנת לבדוק אם היא נאנסה, וזמן קצר מאוחר יותר המשטרה עצרה חשוד שתועד במצלמות האבטחה של ה"סיטי טאוור", כשהוא גורר אותה לדירתו. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו, אולם למורת רוחה - בית המשפט שחרר אותו לביתו, מאחר שלא הוצג בדיון מזכר רפואי למצבה של המתלוננת.

עוד סיפורי פלילים:
שלושה נעצרו בחשד לחיסול בן ה-17 בבני ברק
פרקליט המדינה: נחמיר את הענישה בעבירות אלימות
רוצח ילדיו חתך את עצמו בכלא עם קופסת שימורים

מחקירתה של האישה עולה כי ביום חמישי בערב היא יצאה לבלות עם בן זוגה באזור בורסת היהלומים שברמת גן. בשלב מסוים בחרה האישה להישאר במכונית, שעה שחברה המשיך למועדון סמוך. משבושש לחזור, החליטה המתלוננת לצאת לאכול במסעדת סושי ואף הזמינה משקה אלכוהולי. לדבריה, היא הכירה שם כמה אנשים - ומרגע זה איבדה את זיכרונה. בן הזוג היה זה שדיווח למשטרה על היעלמה. לפנות בוקר היא אותרה, לאחר שפנתה למאבטחי בית הדירות "סיטי טאוור" וסיפרה להם שאינה יודעת איך הגיעה למקום.

במשטרת מרחב דן פתחו בחקירה ושלחו את האישה לבדיקה בבית החולים וולפסון שבחולון, כנהוג במקרים של חשד לאונס. במקביל, אספו את מצלמות האבטחה של בית הדירות וכן של המסעדה. בעקבות זאת - איתרו את החשוד, תושב תל אביב בן 36, ועצרו אותו. בחדר בית הדירות, בו על פי החשד שהו השניים במהלך הלילה, נמצאו בקבוקי אלכוהול רבים. כמו כן, נמצא בדירה ארנקה של המתלוננת. בחקירתו קשר עצמו החשוד לאישה, אולם לגרסתו ההיכרות בין השניים וגם העובדה שעלתה עמו לחדר בבית הדירות - היו בהסכמה.

"איש אהוב ומבוקש מאוד"

החוקרים מצאו חורים לכאורה בגרסתו של החשוד, והבוקר הובא החשוד לבית משפט השלום בתל אביב, לדיון בהארכת מעצרו. במהלך הדיון ציין נציג המשטרה, כי בסרטון האבטחה של בית הדירות נראית הצעירה נגררת על ידיו, "כשהיא מעורפלת וחסרת כוחות". עוד ציין השוטר כי מבדיקה ראשונית בבית החולים וולפסון עולה כי התגלו בגופה "סימנים לאקט אלים". אולם נציג המשטרה לא יכול היה להציג מזכר על חוות הדעת מבית החולים, לבקשת סנגורו של החשוד, עורך הדין ירום הלוי.

הסנגור טען בדיון שהמעשים בין מרשו לבין המתלוננת נעשו בהסכמה, וכי לא הייתה שם בעילה. במטרה להצדיק את חפות מרשו, הוסיף כי האיש "אהוב ומבוקש מאוד" בקרב נשים. השופטת מי-טל אל-עד קרביס, ציינה את היעדר חוות הדעת הרפואית וקבעה כי "אלמלא אותו חוסר, הייתי שוקלת השארתו של החשוד במעצר", אך בנסיבות אלה הוחלט לשחררו למעצר בית. המשטרה ערערה על ההחלטה לבית המשפט המחוזי, אולם השופט הותיר את השחרור על כנו וקבע כי החשד לקיומה של בעילה אסורה בהסכמה "קלוש ביותר".

במשטרה הביעו מורת רוח מההחלטה ושם מתכוונים להמשיך לחקור את האירוע. מפקד מרחב דן, ניצב משנה שמעון לביא, אמר לוואלה! חדשות: "היה פה מקום להשאיר את החשוד במעצר. די בכך שהאישה נמצאה במצב של ערפול חושים וללא כל בגדיה, כדי להצביע על חשד סביר. המזל הוא שבתיק הזה יש לנו ראיות נוספות נגד החשוד, והחקירה תימשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully