וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנער שנדקר הובא למנוחות: "כולם באו ורק אתה חסר"

5.1.2014 / 17:29

מאות חברים ובני משפחה ליוו את נאור אטיאס בדרכו האחרונה בבית העלמין סגולה בפתח תקווה. בן משפחה ספד לו: "היית ילד טוב, ילד טהור. אני מקווה שנמשיך את דרכך"

מערכת וואלה

מאות חברים ובני משפחה ליוו למנוחות אחר הצהריים (ראשון) את נאור אטיאס, הנער בן ה-16 שנדקר למוות במהלך קטטה בפתח תקווה בסוף השבוע. "נאור, היית ילד טוב, ילד טהור", ספד לו אחד מבני המשפחה בהלוויה שהתקיימה בבית העלמין סגולה בעיר. "כל כך דאגת לאבא ואמא שלך. אני מקווה שנמשיך את דרכך". בן המשפחה הוסיף: "נאור, אהוב שלי, כל האנשים באו ללוות אותך בדרכך האחרונה. כולם באו ורק אתה חסר לנו מאוד מאוד".

עוד על רצח הנער:
פרקליט החשוד ברצח הנער: "שתה חצי בקבוק וודקה"
בן 16 נעצר בחשד לרצח - ושחזר את המעשה
הדיווח הראשוני על הדקירה בליל שבת

קברו של נאור אטיאס שנרצח בפתח תקווה על ידי נער בן 16. בית העלמין סגולה. ינואר 2014. ניב אהרונסון
חלקת הקבר של אטיאס לאחר ההלוויה, הערב/ניב אהרונסון

בני המשפחה והחברים התקשו לקבל את הבשורה המרה. משעות הבוקר התאספו החברים בבית המשפחה, והחלו כבר לבנות את סוכת האבלים לקראת השבעה. "הוא היה בחור זהב", סיפר אחד מחבריו לוואלה! חדשות. "הוא אף פעם לא היה מחפש לריב, לא היה מחפש מכות. הוא היה בחור משכמו ומעלה".

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
נאור אטיאס. פייסבוק, אתר רשמי
"בחור משכמו ומעלה". אטיאס/אתר רשמי, פייסבוק

החבר סיפר כי אטיאס שילב בין הלימודים לעבודתו בחנות ירקות באלעד, והשתדל לעזור כמה שהוא יכול. "אני עוד לא מעכל את זה. היינו מסתובבים כל הזמן ביחד", הוא הוסיף. "בשישי הוא היה אצלי בבית, ישב עם אבא שלי ואבא שלי לא מאמין שזה מה שקרה. יושב בבית ובוכה כל הזמן. זה כאילו שהוא נפרד ממנו לפני המוות שלו. אני לא הייתי בבית, והוא בא לבקר וישב עם אבא שלי ואמר לו שלום ויצא, וזה היה ממש לפני המוות שלו".

ביתו של הנער שנרצח בפתח תקווה, ינואר 2014. יותם רונן
"מריבה מטופשת של חבר'ה שמשחקים אותה עבריינים". זירת הרצח בפתח תקווה/יותם רונן

בנוגע לאירועים בליל הרצח, אמר אחד החברים: "זו הייתה מריבה מטופשת של חבר'ה שמשחקים אותה עבריינים". חבר אחר האשים את הסדרות האלימות בטלוויזיה. "מה זה הבורר אם לא אלימות, רואים שם שיורים באנשים ויש כאלה שזה משפיע עליהם", טען. "אני רואה את זה, אבל בתור סדרה, ויש כאלה שלוקחים את זה ויוצאים עם זה לרחוב. הוא פשוט נקלע למקום הלא נכון ובזמן הלא נכון". החברים התייחסו לקבוצת הנערים שעמם התפתחה הקטטה: "אנחנו מכירים אותם, אבל רק בפנים. אין לנו שום קשר אליהם", הם טענו.

האירוע התרחש בשישי בלילה, כאשר ככל הנראה ישב אטיאס עם קבוצת חברים בגן ציבורי. קטטה פרצה בינם לבין קבוצת נערים אחרת, ובמהלכה שלף אחד הנערים סכין ודקר את אטיאס בבטנו. חבריו הזעיקו כוחות של מד"א והמשטרה למקום, והוא פונה לבית החולים בילינסון, שם נקבע מותו. החשוד בדקירה נעצר, הודה במעשה ושחזר אותו. מעצרו הוארך אמש בארבעה ימים.

(עדכון ראשון: 15:01)

לפניות לכתב: sben72@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully