וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריזונה: שלוש אחיות נכלאו למשך שנתיים בביתן

השלוש, בנות 12, 13 ו-17, הצליחו להימלט מהבית שבו הוחזקו על ידי אמן ואביהן החורג. הן סיפרו שנכלאו בחדרי השינה, קיבלו מזון פעם ביום ונאסר עליהן להתקלח תקופה ארוכה

"בית זוועות" נוסף נחשף בארצות הברית: שלוש אחיות, בנות 12, 13 ו-17, הוחזקו על פי החשד על ידי הוריהן במשך שנתיים בביתן שבטוסון, אריזונה, בתנאים מחרידים. השלוש הצליחו להימלט לפנות בוקר (רביעי) מהבית, לאחר שלטענתן נכלאו בחדרי השינה שלהן על ידי אמן ואביהן החורג. עוד סיפרו הבנות כי הן קיבלו מזון פעם אחת ביום, וכי ההורים מנעו מהן להתקלח.

על בתי זוועות נוספים:
"החוטף קשר אותי בכבלי חשמל ותלה אותי כמו דג"
שטיפת מוח ומאפייני כת בלונדון
"ראינו נשים זוחלות בעירום"

חמוש נכנס לקניון בני ג'רזי והחל לירות, נובמבר 2013. רויטרס
השלוש הצליחו להיחלץ מהבית ורצו לביתו של אחד השכנים. אילוסטרציה/רויטרס

המקרה נחשף לאחר שבשעות הבוקר הצליחו הבנות לצאת מדלת ביתן ולרוץ לביתו של אחד השכנים. השכנים הזעיקו למקום שוטרים, ואלה גבו עדויות מהבנות. הן סיפרו שאביהן החורג, פרננדו ריכטר בן ה-34, פרץ לחדרי השינה שלהן כשהוא חמוש בסכין לאחר שהצליחו לברוח מהבית. השוטרים פרצו לבית ומצאו את האחות הגדולה נעולה בחדרה, ועצרו את זוג ההורים.

שלוש הבנות הוחזקו, על פי החשד, בתנאים מחפירים, וסיפרו לשוטרים כי ההורים מנעו מהן מקלחת בחצי השנה האחרונה. חוקרי המשטרה פסקו שהבנות נכלאו "לפחות כמה חודשים, וייתכן שבמשך השנתיים האחרונות". בחקירתן סיפרו שתי הבנות הצעירות כי במשך שנים לא ראו את אחותן הגדולה, שהוחזקה בחדר נפרד.

המשטרה מסרה כי הן סבלו מתת-תזונה והיו מלוכלכות. "הן הוחזקו בתנאי מחיה מטונפים", אמר קצין המשטרה מייקל גילולי. הוא ציין כי שתי האחיות הצעירות התגוררו בחדר נפרד מאחותן בת ה-17. לפי אחד הדיווחים, המשטרה הוציאה מהבית שקיות ובהן ראיות שונות למה שהתרחש בבית, באחת מהן היה גם מחשב.

ריכטר ואמן של הבנות, סופיה ריכטר בת ה-32, נעצרו והואשמו כבר בשלושה סעיפי חטיפה, התעללות בילדים והתעללות נפשית בבנות. האב הואשם גם בסעיף של התעללות מינית בקטינה. שכן של המשפחה סיפר לרשת חדשות מקומית כי הילדות היו "היסטריות ורועדות". השכנים מצדם העידו כי כלל לא היו מודעים לכך שילדים חיים בבית הזה. "אני יכול להבטיח שאנחנו עושים כל שביכולתנו לשמור על ביטחון הילדות", הוסיף הקצין גילולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully