וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטר הכי גבוה בממלכה שומר על מלכת אנגליה

המלכה אליזבת השנייה, הסובלת מדלקת במעיים, העבירה את הלילה בבית חולים בלונדון, ומחוץ לשער הוצבו שומרים בעלי ממדים מסקרנים. המלכה צפויה להשתחרר מאשפוז כבר מחר

צילום: רויטרס, עריכה: רן מנחם, קריינות: אביב אברמוביץ'

הזוג המוזר ששומר על המלכה המאושפזת: מלכת אנגליה, אליזבת השנייה, העבירה את הלילה (שני) בבית חולים בלונדון בגין דלקת מעיים. בעוד היא מחלימה ממחלתה, היא יכולה להיות רגועה, שכן מי ששומרים עליה מחוץ לכותלי בית החולים על שם אדוארד השביעי הם שניים מהזקיפים המפורסמים ביותר בממלכה.

אחד משני הזקיפים הוא השוטר הגבוה ביותר במשטרת אנגליה, אנתוני וואלין. גובהו שני מטרים ו-18 סנטימטרים, והוא מכונה על ידי עמיתיו Big Tower ("מגדל גבוה"). הוא סיפר לעיתונאים כי בשל מידותיו הגדולות, הוא נאלץ להזמין מדים מיוחדים כשהתגייס למשטרה לפני ארבע שנים. וואלין, אב לילד, נועל נעליים במידה 53. הוא סיפר לרשת "סקיי" כי מדי יום הוא מקבל מאות בקשות לתצלומים. "זה כמו להיות מפורסם, רק בלי הכסף". לצדו - טוני תיץ', מהשוטרים הנמוכים ביותר ביחידה, בגובה מטר ו-67 סנטימטרים "בלבד".

מלכת אנגליה אליזבת השנייה מאושפזת. מרץ 2013. רויטרס
טוני תיץ' ואנתוני וואלין מחוץ לבית החולים אדוארד השביעי, לפנות בוקר/רויטרס

זו הפעם הראשונה זה עשור שהמלכה אליזבת השנייה נאלצת להגיע לבית החולים. עם זאת, ארמון בקינגהאם הרגיע את הציבור והודיע שאין סיבה לבהלה, וכי המלכה מאושפזת לצורך בדיקות בלבד. ייתכן שהיא תשחרר כבר מחר. בשל מצבה הרפואי, המלכה, שבחודש הבא ימלאו לה 87 ביטלה את ביקורה המתוכנן ברומא, בירת איטליה, כמו גם את שאר האירועים שתוכננו לה לשבוע הקרוב.

לקריאה נוספת
המלכה אליזבת התאשפזה בבית חולים בשל דלקת קיבה
געגועים למנדט: בארץ חגגו 60 שנה לשלטון המלכה אליזבת
הצעה בבריטניה: הביג בן ייקרא על שם המלכה אליזבת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully