וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא משחקים: 2 ילדים בארה"ב חשודים בתכנון רצח

תלמיד כיתה ד' במדינת וושינגטון סיפר למורה על סכין שראה בתיק של אחד מהשניים, בני 10 ו-11, ובחיפוש בתיקיהם נמצא גם אקדח. על פי החשד, השניים התכוונו להרוג מספר ילדים

מראה של שני ילדים בני 10 ו-11 מובלים באזיקים למשפט בחשד שתכננו רצח, נחשב חריג גם בארה"ב למודת אירועי אלימות הנשק בבתי הספר. בעקבות מידע שהתקבל מתלמיד בכיתה ד', שראה סכין בתיקו של אחד מהילדים בבית הספר בצפון מדינת וושינגטון, נעצרו הילדים והתברר כי ביקשו לרצוח את חברתו לשעבר של אחד מהם ומספר תלמידים נוספים, כך דווח ברשתות החדשות המקומיות.

ג'סטין סנדרס, תלמיד כיתה ד', לא הכיר את הילדים, תלמידי כיתה ה', באופן אישי, אך הוא נהג לנסוע מדי בוקר באוטובוס לבית הספר פורט קולביל שבמחוז סטיבנס ביחד עם אחד מהם. ביום חמישי האחרון הבחין סנדרס בעת שהחשוד מעד ביציאה מהאוטובוס בסכין ירוקה וארוכה שהציצה מבין ספרי הלימוד.

צפו בגיבור היום, ג'סטין:

כפי שסיפר למורה, הסכין הבהילה אותו, לכן דיווח על האירוע מיד. לאחר חיפוש בתיקיהם של הילדים התברר כי מלבד הסכין נמצאו גם אקדח ותחמושת. בלשים שהגיעו לבית הספר גילו כי השניים תכננו את המזימה במשך לפחות שבועיים. השניים סולקו לבתיהם באופן מיידי והם צפויים לעמוד לדין באשמת קשירת קשר לביצוע רצח מדרגה ראשונה, החזקת תחמושת ושיבוש עדויות.

התובע המחוזי, טים רסמוסן, סיפר: "שני הילדים תכננו להרוג. זה נקטע על ידי גבורתו של תלמיד כיתה ד' שראה משהו וסיפר משהו". "זה קצת מפחיד. בכיתה, המורה שלי בכתה והמורה לאומנות בכתה", סיפר ג'סטין לחדשות KREM. התלמיד השקול סיפר כי מתייחסים אליו כמו אל גיבור: "זה כאילו שכולם מכירים אותי ויש לי הרבה חברים עכשיו".

האקדח שהביאו שני הילדים לבית הספר היה ככל הנראה גנוב. בנוסף, תלמיד שלישי הורחק מבית הספר לאחר שעל פי החשד ידע על המזימה, אך הסכים לשמור את הסוד בתמורה ל-80 דולרים. בהמשך החודש השניים יעמדו בפני השופט בשנית, שיחליט אם המקרה יועבר לבית משפט לנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully