וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגוזים ושיניים: המיליונרית שמעדיפה לנקות רחובות

17 דירות נמצאות בבעלותה של יו יוז'הן הסינית, שעשתה את הונה בזכות פיצוי ממשלתי, אך קמה מדי בוקר, נוטלת מטאטא ויוצאת. "צריך לעבוד, אחרת החיים הופכים חסרי משמעות"

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק; קריינות: אביב אברמוביץ'

יו יוז'הן מתגוררת בעיר ווהאן שבמרכז סין ובבעלותה לא פחות מ-17 דירות. אלא שהמיליונרית יוצאת הדופן הזו ממשיכה לקום בשעות הבוקר המוקדמות מדי יום, שישה ימים בשבוע, כדי להגיע בזמן לעבודתה כמנקת רחובות. "אני לא רוצה לדבר על הנכסים שלי, אני רק אחת ממעד הפועלים. ארגיש לא בנוח אם אשאר בבית ולא אעבוד", סיפרה.

חבריה לעבודה מספרים על אישה מקסימה וחרוצה, אשת עבודה נטולת גינונים מיוחדים: "היא תמיד עובדת קשה, לא מפחדת לעשות את העבודות הקשות. היא שומרת על פרופיל נמוך ולא מרימה את האף".

אילוסטרציה. shutterstock, ShutterStock
השאלה שצריכה להישאל: האם היא מנקה את 17 הדירות בעצמה?/ShutterStock, shutterstock

יו, חקלאית לשעבר, הרוויחה את הונה לפני כחמש שנים, אז נהנתה מחוק פינוי-פיצוי ממשלתי שהעביר לידיה דירות שדמי השכרתן יכולים היו לאפשר לה לנוח בביתה. עם זאת, היא מסרבת לעזוב את מקום עבודתה ב-15 השנים האחרונות, בו היא משתכרת מעט יותר מ-200 דולרים בחודש.

"לא אכפת לי כמה כסף יש לי", היא מסבירה, וטוענת כי מדובר במסר חינוכי לילדיה, שנועד להמחיש את חשיבותה של העבודה. "בני אדם צריכים לעבוד ולאכול כל עוד הם חיים, אחרת החיים הופכים חסרי משמעות", אמרה המנקה שיכולה להתקשר בעצמה לאראלה, אך בוחרת בערכים בהם היא מאמינה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
  • עוד באותו נושא:
  • סין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully