וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: אלפים תקועים בפקקי ענק מאז סוף השבוע

השלג הכבד שירד גרם לשיירת מכוניות באורך של כמאה קילומטרים, בכביש המחבר בין מוסקבה וסנט פטרסבורג. התחזית לא מעודדת, ומיכל הדלק של רבים החל לאזול בגלל הצורך בחימום

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

אחד הדברים שהכי מתסכלים את הישראלי הממוצע הוא עמידה בפקקים. אבל מהי המתנה של 40 דקות בנתיבי איילון או בצומת המוביל, לעומת פקקי הענק שנמשכים מאז סוף השבוע במחוז טבר שברוסיה. אלפי נהגים נתקעו בשרשרת המכוניות הבלתי נגמרת, המשתרכת גם בשעות אלה על פני יותר ממאה קילומטרים.

פקק תנועה ענק בין מוסקבה לסנט פטרסבורג רוסיה, דצמבר 2012. רויטרס
השלג והתשתיות גרמו למצב. הפקק בין מוסקבה לסנט פטרסבורג/רויטרס

התקרית החריגה, שראויה אולי לתואר הפקק הארוך בעולם, קרתה בכביש המהיר המחבר את הבירה מוסקבה עם העיר השנייה הגדולה במדינה, סנט פטרסבורג. התשתיות בכביש, שאורכו כ-700 קילומטרים, זכו במהלך השנים למוניטין מפוקפקים בשל התקלות הרבות שגרמו לנהגים. השלטונות המקומיים סיפרו כי הפקק נוצר בגלל שלג כבד שירד באזור בימים האחרונים.

השר למצבי חירום ברוסיה, ולדימיר פוצ'קוב, הסביר כי "מדובר במצב קשה, ותדרכתי את הכוחות הביטחון באזור המרכז שיהיו בכוננות". הוא אמר כי תחזית מזג האוויר אינה מעודדת, וכי משרדו הכין את כוחות החירום ואת המשאבים הדרושים. "מעבר לכך, אנחנו במגעים עם נציגים מחברות וארגונים על מנת לקבוע דפוס פעולה לוגיסטי ברור לאספקת אמצעי סיוע", הוסיף השר.

לאחר שעות רבות של חוסר תזוזה נאלצו הנהגים האומללים להתמודד עם בעיה נוספת – מיכל הדלק של רבים מהם החל להיגמר. בגלל מזג האוויר הקשה והקור העז שצנח אל מתחת לאפס, הם נזקקו להשאיר את המזגן במכוניתם דולק על מנת להתחמם, וכך החל הדלק לאזול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully