וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של החשוד ברצח נשותיו: "אני ואחי תומכים באבא"

4.11.2012 / 15:44

בדיון הארכת מעצרו של החשוד ברצח שתי נשותיו עלה כי בעימות אמרה בת זוגו הרופאה שהיא נתנה לו כדור לבקשתו. מעצרו של קופר הוארך ב-8 ימים. השופט: "הוא קשר עצמו לחשדות"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: גדי וינסטוק

הארכת מעצרה של ד"ר מריה זקוטסקי, בשבוע שעבר

בית משפט השלום בכפר סבא הורה היום (ראשון) להאריך בשמונה ימים את מעצרו של שמעון קופר, החשוד ברצח שתיים מנשותיו. בנו של קופר הגיע לחזק את אביו ואמר כי הוא ואחיו תומכים בו. "אני מכיר את אבא שלי, אוהב אותו ותומך בו", אמר הבן. "יכולים להיות הרבה חשדות. זה שמציגים אותו כך, זה לא אומר שזה נכון. אני ואחי מאחוריו ב-100%". לבקשת המשטרה, הבן הוצא מהאולם.

מהדיון בהארכת המעצר עלה כי בין קופר לבת זוגו, ד"ר מריה זקוטסקי, החשודה אף היא במעורבות בפרשה, נערך עימות. המשטרה מסרה כי במהלך העימות, הטיחה זקוטסקי בקופר כי היא נתנה לו לבקשתו כדור, שעל פי החשד שימש אותו לביצוע הרצח.

במהלך הדיון טענו סנגוריו של קופר, עורכי הדין משה מרוז ואלי הלם, כי קופר נתון ללחץ מצד חוקריו להודות בחשדות. הם אמרו גם שקופר לא קיבל כדורים שעליו ליטול, ולכן חש ברע. המשטרה טענה בתגובה כי הוזמן עבור קופר אמבולנס, אך הוא סירב להתפנות לבית החולים. קופר, מצדו, טען כי סירב להתפנות משום שחשש להגיע לבית החולים "אסותא" בתל אביב, שם מועסקת זוגתו זקוטסקי. עוד טען קופר כי חוקריו אמרו לו שעורכי דינו נטשו אותו, אך המשטרה הכחישה את הטענה.

שופט השלום בכפר סבא, אהרון גולדס, אמר כי "החשוד קושר עצמו במישרין לחשדות נגדו, ובעיקר לרצח המיוחס לו ב-2009". הוא הוסיף כי "בעבירות אלה, לא רק שקיימת מסוכנות, אלא יש חשש לשיבוש הליכים בעקבות מעורבות של רבים בחקירה". בתום הדיון אמר עורך הדין מרוז שקופר קושר עצמו לחשדות רק בכך שהוא מודה שביקש מזוגתו כדור, אך כי מדובר בכדור המיועד לטיפול בבעיות הלב שלו ולא בכדור הקשור לחשדות נגדו. הוא הוסיף כי בני משפחתה ובנה האוטיסט של ד"ר זקוטסקי נקראו לחקירה וטען כי המשטרה עשתה זאת כדי להפעיל עליה לחץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully