וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: אדם הגיע ירוי לבית החולים בחולון ומת

4.11.2012 / 2:23

האיש, שטרם זוהה, הגיע לבית החולים וולפסון כשהוא פצוע ירי ושם נקבע מותו. קודם לכן התקבלו במשטרה דיווחים על ירי ברחוב רוטשילד בבת ים, אך לא נמצאו עדויות לאירוע

אדם הגיע לפני זמן קצר (ראשון) כשהוא פצוע ירי לבית החולים וולפסון בחולון, שם נקבע מותו. זמן קצר קודם לכן התקבלו במשטרה דיווחים על יריות ברחוב רוטשילד בבת ים. שוטרים שהגיעו למקום לא מצאו עדויות לאירוע וזהות ההרוג אינה ידועה.

לפני שלושה ימים נורה למוות צעיר בן 20 סמוך למסעדת שמו בטירה. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו במצב אנוש להמשך טיפול בבית החולים מאיר בכפר סבא, שם הוא מת מפצעיו. השוטרים שהגיעו למקום סרקו את האזור על מנת לאתר את היורים. על פי הערכת המשטרה, הרקע לירי הוא פלילי, אם כי הנרצח אינו מוכר למשטרה. חקירת המקרה נמשכת.

מוקדם יותר בשישי נורה למוות אדם אחד ושניים אחרים נפצעו, בקטטה שפרצה ביישוב הבדואי חורה שבנגב. אחד הנפגעים, שנפצע באורח בינוני, פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע. הנפגע השני, שנפצע באורח קל, סירב להתפנות. הקטטה, שכללה יידויי אבנים ושימוש בנשק חם, פרצה ככל הנראה על רקע סכסוכי משפחות ביישוב. במשטרה פועלים לעצור מעורבים בקטטה ולהרגיע את הרוחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully