וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: 99 שנות מאסר לאם שהתעללה בבתה הפעוטה

בניסיון להרגיל את בתה הפעוטה להשתמש בסיר, גרמה לה האם לחבלות קשות ואף הדביקה את ידיה לקיר. התובעת במשפט: "רק מפלצת הייתה מסוגלת לעשות דבר כזה"

בית משפט בדאלאס, ארצות הברית, גזר אמש (שישי) 99 שנות מאסר בפועל על צעירה, בת 23, שהורשעה בהתעללות חמורה בבתה, בת השנתיים - כך דיווחה רשת "סקיי ניוז". במסגרת המשפט הודתה הצעירה, אם לחמישה, כי נהגה להכות את בתה הפעוטה ואף להדביק את ידיה לקיר, בניסיון להרגיל אותה לעשות את צרכיה בסיר.

"רק מפלצת הייתה מסוגלת לעשות דבר כזה", טענה התובעת במשפט, ארין פרייס. במסגרת המשפט ביקשה התביעה לגזור על הצעירה, אליזבת אסקלונה, 45 שנות מאסר, אולם השופט המחוזי בחר להטיל עליה עונש חמור הרבה יותר. במהלך המשפט ביקשה אסקלונה כי ינהגו בה לפנים משורת הדין, ואף אמרה לשופט כי היא כבר אינה האדם שהייתה בזמן התקיפה. "לעולם לא אסלח לעצמי על מה שעשיתי לבתי", אמרה אסקלונה.

ואולם, לדברי ילדיה האחרים, אסקלונה הכתה באופן קבוע את אחותם הפעוטה ג'וזלין בבטנה ואף הלמה בה באמצעות בקבוק חלב. לדבריהם, לאחר מכן הדביקה אסקלונה את ידיה של אחותם לקיר. בעקבות התקיפה אושפזה הפעוטה במשך שבוע בבית חולים. לטענת הרופאים, הפעוטה הגיעה כשעל גופה חבלות קשות, ואף הייתה שרויה בתרדמת במשך יומיים. לאחר שנודע לרשויות על התקרית, נלקחו הילדים מחזקת האם והועברו למשמורת. לדברי יועצת שטיפלה במקרה של אסקלונה, האם הצעירה מעוניינת להשיב אליה את הילדים בעתיד. גם אמה של אסקלונה העידה במשפט. לדבריה, בתה "אינה מפלצת" וראויה למאסר על תנאי במקום תא המאסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully