וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד שהמוות יפריד: מורד סורי נישא לאחות שטיפלה בפצעיו

ברקע קולות הפגזים וממול לכנסיה שעלתה באש, נערכה בסוף השבוע בחלב חתונתם של אבו-חאלד, צלף מיומן, וחנאן - אחות מסורה. החברים ירו באוויר לשמחה, המפקד נאם בגנות אסד

כמו בכל מלחמת אזרחים, יש גם רגעים רומנטיים. זוג צעיר שהכיר בחלב, העיר שנתונה במצור זה חודשיים ואלפי מתושביה נטבחו, החליט למסד את הקשר. השניים נישאו בסוף השבוע בטקס צנוע, ברקע קולות פגזים וממול לכנסיה שעלתה באש. כתב של סוכנות הידיעות הצרפתית תיעד את הטקס, ושוחח עם בני הזוג.

החתן הוא אבו חאלד, בן 20, צלף שהצטרף לשורות "הצבא הסורי החופשי", הזרוע המזוינת של כוחות האופוזיציה, והכלה היא חנאן, בת 23, אחות במקצועה. הקשר בין השניים נרקם כשחנאן טיפלה ברגלו של אבו-חאלד, וחיטאה פצע ירי שנפער בה אחרי קרב שניהל מול אנשיו של אסד.

הקשר התחזק כשאבו-חאלד גילה שחנאן שכלה את אחיה במלחמה

"הבחנתי בה בתחנת העזרה הראשונה", סיפר החתן הטרי, שקיצץ את זקנו לרגל הטקס. "התאהבתי בה ממבט ראשון". "היא חיטאה את פצעיי מדי יום, ואז, בכל בוקר הכרתי אותה יותר טוב ואהבתי אותה יותר". לדבריו, כשגילה כשאהובתו שכלה את אחיה במלחמת האזרחים, הקשר התחזק עוד יותר.

הכלה המאושרת סיפרה כי בעלה הטרי הוא "צלף מהפכני". השניים חתכו יחד את עוגת החתונה והכריזו "אנו אוהבים את החיים, ואנחנו עדיין כאן". בטקס נאם מפקד פלוגת המורדים והבטיח לנצח את שלטונו של אסד, והשתתפו בו חיילים בלבוש קרב, שירו באוויר לאות שמחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully