וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצבה עתיקה נפלה על בן ארבע בארה"ב וגרמה למותו

קרסון ניסה להצחיק ילדים על מנת שאביו הצלם יוכל לתעד אותם בתמונה בבית הקברות ההיסטורי ביוטה, אך לרוע המזל מצבה עתיקה ששוקלת מאות קילוגרמים נפלה ומחצה אותו למוות

משפחת צ'ייני לא תיארה לעצמה שכך יראה הביקור שלה בבית קברות היסטורי ביוטה, ארצות הברית. קרסון דין צ'ייני, בן הארבע, עמד ליד אביו, כשזה התכוון לצלם מספר ילדים לתמונה על רקע האתר ההיסטורי, ועשה פרצופים מצחיקים כדי לגרום לילדים לחייך. באותו רגע, מסיבה לא ברורה נפלה עליו מצבה בת מאות שנים השוקלת מאות קילוגרמים. קרסון נפגע קשה בראשו, בחזה ובבטן ונלקח לבית החולים הסמוך, שם מת זמן קצר לאחר מכן.

קרסון דין צ'ייני, נהרג ביוטה, ארצות הברית, כשמצבה נפלה עליו, יולי 2012. צילום מסך: AP, AP
"נהרג בזמן שניסה להצחיק אחרים". קרסון דין צ'ייני/AP, צילום מסך: AP

"האבא עוסק בצילום בשעות הפנאי שלו, והוא קיבץ כמה ילדים לתמונה אך אלה לא התלהבו. אז קרסון ניסה לעזור לו והעמיד פנים שהוא שדון, על מנת לגרום לילדים לצחוק. הוא הכניס את ראשו מאחורי המצבה ואז היא נפלה עליו", סיפר קרטיס מורלי, חבר המשפחה. "קרסון נהרג בזמן שניסה להצחיק אחרים", הוסיף בצער.

סבתו של קרסון, גרי גיבס, סיפרה כי היה צורך בשלושה גברים כדי למשך את שרידי המצבה הכבדים תחתם נמחץ קרסון. "הם עשו כל מה שהם יכלו", אמרה. "אני לא מעכלת, כל כך כואב לי. אנחנו רק מחכים שהדלת תיפתח וקרסון יופיע, ילד שמח שכמוהו", הוסיפה הסבתא האבלה.

לקריאה נוספת:
ארה"ב: נער בן 12 היכה למוות פעוטה במשפחת אומנה
מתח גבוה: פעוט אנגלי משחק על מעקה הקומה ה-8
ארה"ב: בת 10 במשקל 14 ק"ג נמצאה כלואה בארון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully