וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריפה בבית חולים השרון, חולים פונו ממספר מחלקות

כוחות הכיבוי השתלטו על השריפה שהחלה בחדר המכונות שנמצא בקומת המרתף של בית החולים בפתח תקווה. בשל העשן פונו חולים ממחלקת פנימית ב', עיניים והמיון. אין נפגעים באירוע

שריפה פרצה הערב (רביעי) בחדר המכונות במרתף של בית החולים השרון בפתח תקווה. כתוצאה מהשריפה, עלה העשן לקומה הראשונה והשנייה של בית החולים. בשל העשן פונו חולים ממחלקת פנימית ב', עיניים והמיון. אין נפגעים באירוע.

שריפה פרצה בבית חולים השרון בפתח תקווה, חולים פונו. דרור עינב
בית החולים השרון, הערב/דרור עינב

משירותי הכיבוי נמסר כי צוותים גדולים הגיעו למוקד השריפה השתלטו עליה וכיבו אותה. בשלב זה נותרו מספר מחלקות שעדיין יש בהן עשן, והכוחות פתחו בסריקות על מנת לוודא שאין בהן אנשים.

בחודש האחרון פרצו מספר שריפות במבנים ברחבי הארץ. בשבוע שעבר פרצה שריפה גדולה במפעל נרגילות בדרום בתל אביב. צוות כבאות שהגיע למקום הצליח להשתלט על השריפה, ומספר בתים סמוכים פונו. לא היו נפגעים באירוע.

שריפה פרצה בבית חולים השרון בפתח תקווה, חולים פונו. דרור עינב
צוותים גדולים הגיעו למוקד השריפה/דרור עינב

כמה ימים לפני כן כיבו ארבעה צוותים משירותי כבאות נתניה שריפה שפרצה במבנה ברחוב ארלוזרוב בשכונת וותיקים בעיר. בשל הימצאות חומר מסוג אסבסט במבנה, הוחלט בכיבוי האש לפנות מבתיהם את כל הדיירים המתגוררים ברדיוס מאה מטר מהמבנה שעלה באש. גם במקרה הזה, לא היו נפגעים באירוע.

לקריאה נוספת
הושגה שליטה על השריפות באזור ירושלים, חשד להצתות
שריפה פרצה ליד בסיס בירושלים, 12 חיילים נפגעו
שריפה פרצה ליד קיבוץ עמיעד בגליל, התושבים פונו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully