וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניבלים בברזיל: "קצרו איברים והכינו אמפנדות"

15.4.2012 / 13:20

בני זוג בני 52 ופילגשו של הבעל, בת 25, חשודים כי רצחו לפחות שלוש נשים, אכלו את בשרן - ואף הגישו אותו לשכנים. "הם שמעו קולות, ושאפו להקטין את אוכלוסיית כדור הארץ"

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ')

את הסיפור הזה מתקשים בברזיל לעכל מאז יום שישי: המשטרה בצפון מזרח המדינה עצרה גבר ושתי נשים, שהודו כי רצחו שלוש נשים - ואכלו את בשרן. מפכ"ל המשטרה, ווסלי פרננדס, הסביר כי השלושה "נהגו לקצוץ את הקורבנות שלהם ולהוציא מגופם איברים, כמו כבדים - כדי לאכול אותם אחר כך".

החשודים - ז'ורז' נגרומונטה בן ה-51, רעייתו כריסטינה סילברה, בת גילו, והפילגש שלו, ברונה דה סילבה, בת 25 - נעצרו בעיר גרניונס שבמדינת פרנמבוקו, לאחר ששרידים של שתיים מקורבנותיהם אותרו בחצר פנימית באמצע הדירה בה חיו יחד.

אלא שסיפור הזוועה לא נגמר כאן. על פי המשטרה, מבשר האדם הכינה אחת החשודות אמפנדס - מאפים מקומיים ממולאים בבשר - אותם מכרה לשכניה.

תינוקת של אחת הקורבנות נמצאה ברשות הרוצחים

הרוצחים הותירו בדירה גם ציורים וכתבי יד מצמררים, שבכמה מהם מופיע תיאור מדויק של הליך הכנת הבשר. כמו כן, נמצאה בדירה ילדה בת חמש בחיים. מדובר בבתה של אחת הקורבנות - נערה בת 17 שנרצחה בשנת 2008. מהמשטרה נמסר כי הילדה הועברה לאפוטרופסות ובית המשפט מטפל במקרה שלה. "היא לא יציבה רגשית, ונראית עצבנית באופן תדיר", הסביר נאילטון דה סילבה, אחד הבלשים שחשפו את המקרה.

מחקירת המשטרה עולה כי שלושת הרוצחים השתייכו לארגון ששם לו למטרה להקטין את אוכלוסיית כדור הארץ. את מעשיהם המזעזעים נימקו ב"קולות ששמעו בתוך ראשם". "הם אמרו שהקורבנות שלהם היו אנשים רשעים, שהיו להם נשמות רעות", הסבירו במשטרה.

במשטרת ברזיל בודקים כעת אם השלושה קשורים גם לרציחתן של שש נשים נוספות באותו מחוז, שהוכרזו נעדרות.

עוד סיפורי קניבליזם:
רוסיה מזועזעת: התגלו שני קניבלים שפעלו במקביל
מנחי טלוויזיה הולנדים אכלו זה את בשרו של זה
רוצח גרמני ששתה את דם קורבנו: "מכור לטעם"
חשש: תייר גרמני נאכל בידי קניבלים בפולינזיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully