וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעת הדיבה של אולמרט נגד לדור הועברה לגישור

גלעד גרוסמן

15.4.2012 / 11:12

אחרי שהגישור הקודם נכשל, נתן בית משפט עוד הזדמנות להליך בין ראש הממשלה לשעבר לפרקליט המדינה. השופטת טענה כי התיק חרג מהפרופורציות שמגיעות לו: "לאולמרט צרות אחרות"

בית משפט השלום בתל אביב הורה היום (ראשון) להעביר להליך גישור את התביעה שהגיש ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, נגד פרקליט המדינה, משה לדור. זאת, לאחר שגישור קודם בין הצדדים כשל. אם בתוך 90 ימים לא תחול התקדמות בגישור, בית המשפט הוא שיכריע בנוגע לחסינותו של לדור.

לפני כשנה הגיש אולמרט תביעה על סך 150 אלף שקלים נגד לדור, בעקבות ראיון שהעניק פרקליט המדינה לעיתון "הארץ", בו הגדיר את התנהלותו של אולמרט כ"שערורייתית".

במהלך הדיון שהתקיים היום טענה השופטת ריבה ניב כי "התיק הזה חרג מהפרופורציות שמגיעות לו". השופטת הוסיפה כי בתיק הזה עד כה "לא היו ניצחונות בנוק אווט", והעבירה את הצדדים לגישור כדי "להוציא ממנו קצת אוויר". בדבריה היא ציינה גם כי לאולמרט "צרות אחרות".

פרקליטו של אולמרט, עורך הדין אלי זהר, אמר בדיון כי "נציג המדינה פגע באולמרט וכעת המדינה מבקשת להיכנס בנעליו". לאחר הדיון הוסיף זהר כי המדינה עושה כל מאמץ כדי להעניק חסינות ללדור, במקום שהוא יתנצל על כך שאמר דברים שאינם נכונים ומהווים הוצאת לשון הרע.

עוד בנושא
המחוזי: לדור לא חסין בתביעת הדיבה של אולמרט
"אין להקל ראש בתביעה שאולמרט הגיש נגד לדור"
עד להכרעת החסינות: לדור לא יצטרך להשיב לאולמרט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully