וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: טלטל אחייניתו התינוקת וגרם לה לפגיעות ראש

רמי שני

28.3.2012 / 10:46

צעיר מאשקלון נעצר בחשד שניער את אחייניתו. בחקירה הודה כי בעת שניסה להרגיע אותה בידיו, היא נחבטה בראשה בארון ונפלה על הרצפה. התינוקת התגלתה מחוסרת הכרה וללא דופק

משטרת אשקלון עצרה אתמול (שלישי) תושב העיר בן 24, בחשד שגרם לפגיעה באחייניתו בת החמישה חודשים, שהושארה תחת השגחתו והשגחת אשתו. צוות מגן דוד אדום הוזעק בשבוע שעבר לבית דודיה של הפעוטה, שהתגלתה מחוסרת הכרה וללא דופק. הצוות ביצע בה פעולות החייאה והעביר אותה לבית החולים ברזילי בעיר, כשהיא סובלת מפגיעות ראש ומצבה קשה. בשל מצבה, היא הועברה לבית החולים סורוקה בבאר שבע והוכנסה לחדר טיפול נמרץ. הרופאים שבדקו את מצבה, גילו כי היא סובלת מפגיעות שנגרמו לה "שלא כדרך הטבע" ועלה חשד שהיא הוכתה.

פרטי המקרה הועברו למשטרה שפתחה בחקירת האפשרות שהיא סובלת מתסמונת "התינוק המנוער". במקביל, התברר כי לפעוטה יש אחות תאומה. בעצה אחת עם גורמי רווחה, הובאה גם האחות התאומה לבית החולים והתברר כי גם היא סובלת מפגיעות בגופה ובגפיה. בחקירת המשטרה התברר, כי השתיים נפגעו בעת שהדודים שלהן שמרו עליהן, בזמן שההורים יצאו לעבודתם. הדודים נחקרו אולם טענו כי לא פגעו בפעוטות לרעה. חקירה סמויה של המשטרה העלתה חשד, כי אפשר שהם כן קשורים לפגיעה בשתיים.

זוג הדודים הם הורים לילד והם מוכרים לאגף הרווחה בעיר, על רקע של אלימות בתוך המשפחה. הבעל נעצר אתמול שוב לחקירה. הוא המשיך תחילה לטעון כי הם לא גרמו לפגיעות בפעוטות, אך מאוחר יותר הודה, כי בעת שניסה להרגיע אחת מהן תוך החזקתה בידיו, היא נחבטה בראשה בארון ונפלה מאחיזתו על הרצפה וכתוצאה מכך נגרמו לה החבלות שהתגלו בגופה. המשטרה תבקש היום מבית משפט השלום בעיר להאריך את מעצרו לצורך המשך החקירה. יצוין, כי האחות מאושפזת להשגחה אף היא בבית החולים תחת הנחיה של צו משפטי וההורים אינם יכולים בשלב זה להוציאה משם.

לקריאה נוספת:
פרשת התאומים: האב החשוד בהרג בנו יתאחד עם אשתו
אישום: ביצע מעשה סדום בבנה התינוק של חברתו
תינוק מהצפון אושפז עם שברים בגופו, הוריו נעצרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully