וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

יזם "תליון הנאמנות לנתניהו" דוחה את הביקורת: "עבודת אלילים? זה אהבה נטו"

עודכן לאחרונה: 7.9.2022 / 12:37

האיש שמאחורי השרשרת המוזהבת עם דמותו של יו"ר הליכוד, שתועדה בכנס של המפלגה ועוררה ביקורת במערכת הפוליטית, מספר בריאיון ל-103FM כי שלח אותה ליו"ר האופוזיציה ומתעקש שלא מדובר בפולחן אישיות. "זה אפילו לא מתקרב לשם. מגיע לו. רק להראות אהבה למנהיג ענק"

פעילת הליכוד היידי מוזס, עונדת תליון זהב בדמותו של נתניהו על ח"כ ישראל כץ. 17 ביולי 2022/ללא

רז פראג', יזם "שרשרת הנאמנות" ליו"ר הליכוד בנימין נתניהו שהופצה באחד בכנסי המפלגה אתמול, דחה הבוקר (שני) בריאיון ל-103FM את הביקורת, הגורסת כי מדובר בפולחן אישיות. "מגיע לו, אפשר לשים את הדברים בפרופורציות", אמר פראג'. "עבודת אלילים? זה אפילו לא מתקרב לשם. אהבה נטו, באמת להוקיר לו אחרי כל כך הרבה שנים שמנסים לרדוף אותו ולחינם".

על התליון המוזהב מופיעה דמותו של נתניהו. בסרטון שהופץ מהכנס בבית בגבעת זאב נראית פעילת הליכוד היידי מוזס, המתמודדת בפריימריז לכנסת, מנסה לענוד את תליון הזהב בדמותו של נתניהו על ח"כ ישראל כץ. "זו הצהרת נאמנות למפלגה שלנו. אנחנו גאים להיות במפלגה הזו שיש לנו נבחרים מעולים וראש ממשלה בקרוב נפלא בנימין נתניהו", אומרת מוזס. בהמשך, כץ העביר את השרשרת ליושבת משמאלו.

שרשרת נתניהו. ראובן קסטרו
"אנשים עטים על זה כמו משהו משוגע מאוד". תליון המחלוקת/ראובן קסטרו

האזינו לריאיון

"אני לא איש פוליטי, אני לא קשור לנתניהו או לשום חבר כנסת שקשור לליכוד. אני אוהב אותו, בעיניי הוא מנהיג ענק ועם ישראל חייב לו. ראיתי שרדפו אותו לחינם", הסביר פראג. לדבריו, הגיעו כבר מאות פניות בנוגע לתליון, שהכנתו הסתיימה לפני כמה ימים. "אנשים עטים על זה כמו משהו משוגע מאוד", סיפר.

עוד בוואלה!

"הצהרת נאמנות": תליון הזהב בדמותו של נתניהו שמעורר סערה במערכת הפוליטית

לכתבה המלאה

פראג הבהיר כי אינו מצפה להתעשר מהיוזמה. "המחיר לא עולה, זה מחיר שהוא בסופו של דבר בא לסגור לנו הוצאות, זה לא שעכשיו אנחנו הולכים להיות מיליונרים מזה. לבוא להראות אהבה לראש הממשלה שלנו, כמה אנחנו אוהבים אותו ובאמת רגע להוקיר לו".

שלחתם לו תליון?

"זה היה הדבר הראשון שעשינו".

מאוחר יותר נתניהו הגיב לסערה סביב התליון בסרטון שפרסם ברשתות החברתיות. "לא צריך שום תליון ולא הצהרת נאמנות. הנאמנות שאנחנו צריכים היא לעקרונות שלנו - שמירה על ארץ ישראל, על בטחון ישראל, הורדת מחירים, דאגה ליוקר המחיה", אמר נתניהו. "אלה הדברים המהותיים, ומעל הכל: הנאמנות לדגל ישראל שירד, ואנחנו מניפים אותו מחדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully