חיים כשלישייה פוליאומרית. wearethr33_, אתר רשמי
אתר רשמי/wearethr33_

"נשים המומות, גברים מקנאים": גבר ושתי נשים מספרים על מערכת היחסים הפוליאמורית שלהם

13.12.2019 / 11:51

הם הכירו את ג'סיקה וודסטוק לפני כשנה בהופעה ומאז הם מנהלים מערכת יחסים פוליאמורית שלטענתם מאזנת ומשדרגת את מערכת היחסים שלהם, ותופתעו לגלות מה הם עושים כדי להתמודד עם הקנאה

לימור בנדל, מטפל זוגית באולפן - על מונוגמיה/וואלה!

זוג נשוי וחברתם הטרייה טוענים שגברים אחרים מקנאים במשולש הרומנטי שלהם. המהנדס האזרחי, מייקל טיילור ואשתו מדריכת היוגה, לורן, הכירו ב-2011 במכללה ונישאו ב-2016 אך ביוני האחרון הם הכירו את ג'סיקה וודסטוק במקרה בהופעה של גריפין ומאז שלושתם נמצאים במערכת יחסים פוליאמורית (כזו שבה מתנהל קשר רומנטי עם יותר מאדם אחד בגלוי, ביודעין ובהסכמה. למעשה זוהי מערכת יחסים מבוססת אהבה - עם יותר מפרטנר אחד).

בואו אלינו גם לאינסטגרם ולפייסבוק!

מייקל, לורן וג'סיקה, כולם בני 30, טוענים שיש להם מערכת יחסים מאוד שוויונית ושג'סיקה אינה נחשבת בעיני הזוג המקורי כ"גלגל שלישי". בהתחלה לא היה להם קל לשתף את משפחותיהם במערכת היחסים המשולשת שלהם. מייקל סיפר על כך ל"מירור": "משפחתה של ג'סיקה ידעה ותמכה באורח החיים שלה הרבה לפנינו. היא ניהלה מערכות יחסים פוליאמוריות בעברה. היינו זהירים וסבלניים במיוחד עם משפחתה של לורן כי היא גם הייתה צריכה לצאת מהארון כביסקסואלית. בסופו של דבר המשפחות קיבלו את זה והם אוהבים ותומכים בנו. אנחנו נפגשים בחגים ובארוחות משפחתיות ומתנהלים כמשפחה לכל דבר".

מייקל סיפר שניהל מערכת יחסים מונוגמית ומאושרת עם לורן במשך 7 שנים, אך בשנים האחרונות השניים חיפשו דרך לשדרג את היחסים שלהם, "הרגשנו שיש לנו יותר אהבה לתת מאשר רק אחד לשנייה", סיפר מייקל, "ג'ס הייתה התוספת המושלמת. לכולנו יש אחריות שווה לדאוג לעצמנו וזה לזה. על אף שמדובר במערכת יחסים של שלושה אנשים, יש גם צורך לטפח 3 מערכות יחסים נוספות: ביני לבין לורן, ביני לבין ג'ס ובין לורן לג'ס".

"לשלושתנו יש אחריות שווה", הוסיף מייקל, "יש לנו בדיחה כזו שכשאנחנו יוצאים מהבית, שאם אחד מאיתנו שוכח משהו, זה כמעט בטוח שאחד האחרים יזכור. לכולנו יש מטרה זהה. אנחנו דוחפים אחד את השנייה כדי להיות טובים יותר וממלאים אחר התשוקות שלנו".

השלושה מספרים שכל יציאה מהבית גורפת תגובות ומבטים. "אנשים בדרך כלל מבולבלים אבל מאוד מסוקרנים לשמוע יותר על הקשר שלנו", סיפרה ג'סיקה, "רוב התגובות די קומיות ואז אנשים מתחילים לשאול שאלות. גברים במיוחד מתרגשים ומקנאים. שואלים אותנו 'מי ישן באמצע?', 'מי שולט במזגן?', 'איך נפגשתם?', 'מי לובש את המכנסיים בבית?', '3 זה לא מתכון לדרמה?', 'אתם מתכננים להתחתן ולהביא ילדים?' ו'אתם יוצאים לדייטים בנפרד?'. אני חושבת שהמפתח להצלחה הזאת היא תמיד להיות עצמך. לא לעצור את הרצונות והצרכים שלך ולהימנע מטינה. חשוב גם ליצור קשרים חזקים בין כל אחד מאיתנו. שלישיה היא איזון עדין".

השלישייה התייחסה בריאיון לשתיים מהשאלות שהם נשאלים בדרך כלל. 3 זה לא מתכון לדרמה? "כן", אמרה לורן, "אבל מצאנו שיוגה ומדיטציה מסייעים לנו למערכת היחסים. הדרך הטובה ביותר לדאוג לאחרים היא לטפל בעצמך. יוגה, מדיטציה ודאגה לבריאות יוצרים מקום לאהוב את עצמך, לפני הכל. כשתדע כמה אתה שווה, תוכל להימנע מחוסר ביטחון, ספק וקנאה. כך תוכלו להעצים זה את זה, לטוב ולרע. כשמתעוררות בעיות חדשות, גשו לטפל בהן בדרך הנכונה. שוחחו על האתגרים ומצאו פתרונות יחד. להיות על אותו עמוד זה קריטי, ולכן חשוב לדבר על הצרכים של כל אחד ואחד, כל יום, כל היום, כך שלא יהיו רגשות מודחקים".

לגבי עניין החתונה והילדים - מייקל, לורן וג'סיקה, שיש להם עמוד אינסטגרם משותף, רוצים להינשא יום אחד, ומאחר שנישואים פוליגמיים אינם חוקיים בארה"ב, הם מתכננים לממש זאת בתאילנד או באינדונזיה. הם גם מתכננים להרחיב את המשפחה שלהם, לא בבן או בת זוג נוספת, אלא בילדים - ביולוגים או מאומצים. "אני חושב שאנחנו מוכנים לשלב הבא", הוסיף מייקל, "אנחנו מרגישים מאוד שלמים עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully