וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו מינה יועץ לענייני יוצאי ברית המועצות; ליברמן: "רה"מ בלחץ"

13.6.2019 / 5:40

במסגרת המאבק מול ליברמן, נתניהו הודיע על מינוי של אריאל בולשטיין ליועץ מיוחד לענייני יוצאי מדינות ברית המועצות לשעבר. ליברמן הגיב למינוי וכתב ש"ראש הממשלה נמצא בלחץ היסטרי", ובליכוד האשימו אותו ב"פאניקה וזלזול בציבור"

עריכה: תומר לוי

כחלק מהניסיון להילחם על הקול של יוצאי מדינות חבר העמים ולהיאבק בישראל ביתנו, ראש הממשלה בנימין נתניהו מינה אתמול (רביעי) את עו"ד אריאל בולשטיין ליועץ מיוחד לענייני יוצאי מדינות ברית המועצות לשעבר. "העלייה ממדינות אלה תרמה רבות להצלחת ישראל בעשורים אחרונים, אך ישנן סוגיות רבות שדורשות טיפול מיוחד. ביחד נצליח לקדם פתרונות של פנסיות, דיור ציבורי ונושאים חשובים אחרים", אמר נתניהו על המינוי.

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, הגיב למינוי וכתב בחשבון הטוויטר שלו כי "אתמול ראש הממשלה מינה יועצת לענייני בעלי חיים. היום לאחר פרסום הסקרים בכלי התקשורת, בהם ישראל ביתנו משיגה 10 מנדטים, מינה יועץ לענייני עולים מברית המועצות לשעבר. זה מעיד שראש הממשלה נמצא בלחץ היסטרי וכנראה כבר מחר נשמע עוד בשורה - יועץ מיוחד לענייני דובים בקוטב הצפוני".

בחירות 2019, מועד ב' - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
מגרש צפוף מול יציע קטן: הפיצול בימין עלול להסתיים בהתרסקות
ח"כ עיסאווי פריג' ומוסי רז יתמודדו יחד על ראשות מרצ

מנגד, בליכוד בחרו להשיב לליברמן בתגובה ברוסית, בה נכתב בין היתר ש"ההשוואה ההזויה של איווט בין העולים מברית המועצות לבין בעלי חיים מעידה בעיקר על פאניקה וזלזול בציבור", וכי הם בטוחים שבולשטיין "יוכל לתרום רבות לקידום מעמדם של יוצאי ברית המועצות לשעבר ולפתרון האתגרים של ציבור חשוב זה בחברה הישראלית. חבל שלאיווט אכפת רק מאיווט - לא מהפנסיות שראש הממשלה נתניהו יביא ובטח לא מהעולים".

בולשטיין שעלה לישראל בשנת 1990, ויש לו תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת תל-אביב ותואר שני במנהל מבר-אילן. בנוסף לכך, הוא חבר לשכת עורכי דין וחבר דירקטוריון של מכון ז'בוטינסקי.

ראש הממשלה בנימין נתניהו בהצהרה ראשונה לאחר החלטה על בחירות, 30 במאי 2019. אמיל סלמן, הארץ, אתר רשמי
נתניהו/אתר רשמי, אמיל סלמן, הארץ
אביגדור ליברמן בישיבת סיעה ראשונה אחרי ההכרזה על בחירות, 3 ביוני כנסת. רוני כנפו
"ראש הממשלה נמצא בלחץ היסטרי". ליברמן/רוני כנפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully