וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעת בילוי עם חברים: בן תשע נפל מצוק בחוף הים בבת ים - ונהרג

צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בטימפוי אשורטיה פעולות החייאה ופינה אותו לבית החולים וולפסון, שם נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה. מפרטים ראשונים מסתמן כי בן התשע ניסה לרדת מהטיילת לעבר החוף במקום שבו לא הייתה גדר בטיחות

צילום: משטרת ישראל ומד"א, עריכה: תומר לוי

טימופי אשורטיה, ילד כבן תשע נהרג אמש (רביעי) לאחר שנפל מגובה כשעמד על צוק בחוף סי פאלאס בבת ים. צוות מד"א שהגיע לחוף הים העניק לילד טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים וולפסון בחולון, תוך כדי פעולות החייאה, אך שם נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה.

הילד הגיע לחוף הים להיפגש עם מדריך בשבט צופי הים שמתנדב בבית ספרו לפני גיוסו לצה"ל. עוד עולה מהבדיקה כי בן התשע נשאר במקום עם עוד חבר והשניים ישבו לשוחח בסמוך למדרון. הילד קפץ על סלע שנמצא במקום, ומסיבה לא ברורה הסלע נפל ואיתו הילד מגובה של חמישה מטרים. מבדיקה ראשונית עולה כי כי במקום לא הייתה גדר בטיחות או מעקה. החבר הזעיק את מד"א ודיווח למשטרה. מנתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים עולה כי מתחילת שנת 2019 מתו ארבעה ילדים מנפילה מגובה (כולל המקרה הנוכחי). לשם השוואה, בשנת 2018 כולה מתו ארבעה ילדים בנפילה בסך הכל.

לקריאה נוספת בנושא
תאונת עבודה קטלנית: צעיר בן 22 נהרג מנפילה מגג מפעל באשקלון
טיפסה על סולם בחנות חיות ונפלה: אישה בת 61 נהרגה בנתניה
"תלויה בחלון": ניסתה לפרוץ לדירת האקס בבניין בת"א ונתקעה | צפו

טימופי אשורטיה הילד שהדרדר מצוק בחוף בבת ים ,יוני 2019. באדיבות המשפחה
הגיע לחוף הים להיפגש עם מדריך בשבט צופי הים. טימופי אשורטיה/באדיבות המשפחה
חוף הים בבת ים בו הדרדר ילד מצוק , יוני 2019. ניב אהרונסון
חוף הים בו אירעה התאונה/ניב אהרונסון

מבית החולים וולפסון נמסר כי "בצער הרב, למרות מאמצים כבירים בהחייאה ובחדר הניתוח, הילד נפטר. הוא הגיע אלינו במצב אנוש ונלחמנו על חייו, אך המאמצים לא צלחו".

חובש רפואת חירום במד"א, יהודה שטינהרטר, סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו על החול בחוף ילד בן תשע מחוסר הכרה. אנשים במקום סיפרו לנו שהוא הידרדר מראש צוק עד לחוף מגובה של כעשרה מטרים. הילד סבל מפגיעה רב מערכתית קשה. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, העברנו אותו לניידת טיפול נמרץ, ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך טיפול רפואי, כשמצבו קריטי".

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט מסר כי "אנחנו מחבקים את המשפחה בשעה הקשה הזו, ונמצאים לצידם כל העת. אנו מלווים אותם גם באמצעות צוותים מקצועיים של אגף החינוך ואגף הרווחה, ובמקביל פועלים לצד המשטרה כדי לחקור את האסון הכבד הזה בצורה היסודית ביותר".

אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים מסרה כי "נפילת הילד בבת ים כואבת ומזעזעת. אנו שוב רואים שתאונות ילדים מתרחשות בכל מקום. הדרך הטובה ביותר למנוע תאונות היא להבין שזה יכול לקרות לכולנו ולפעול בנושא. אנחנו עומדים בפני יציאת הילדים לחופש הגדול. עלינו לעשות כל שביכולתנו להבטיח שהקיץ לא נאבד חיי ילדים נוספים".

חוף הים בבת ים בו הדרדר ילד מצוק , יוני 2019. ניב אהרונסון
"עלינו לעשות כל שביכולתנו להבטיח שהקיץ לא נאבד חיי ילדים נוספים". החוף בו אירעה התאונה/ניב אהרונסון
זירת מיקום נפילתו של הילד שהדרדר מצוק בחוף בבת ים 19 ביוני 2019. דוברות מד"א, אתר רשמי
זירת הנפילה בבת ים, אמש/אתר רשמי, דוברות מד"א
זירת מיקום נפילתו של הילד שהדרדר מצוק בחוף בבת ים 19 ביוני 2019. דוברות מד"א, אתר רשמי
זירת הנפילה בבת ים, אמש/אתר רשמי, דוברות מד"א

לפני כשבועיים נערה בת 14 נהרגה כשנפלה מגובה של שש קומות בבניין מגורים בבאר שבע. צוותי מד"א שהגיעו למקום מצאו אותה בחצר הבניין עם פגיעה רב מערכתית וללא סימני חיים, ונאלצו לקבוע את מותה. פרמדיק מד"א אנדריי וסקו סיפר כי "בחצר הבניין שכבה נערה כבת 14 מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות אבל לצערנו היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

(עדכון ראשון: 21:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully