וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הורג אותך": ההקלטה בטלפון תיעדה את הרצח האכזרי בתל אביב

20.4.2018 / 10:05

חורחה מריו מרטינס נאשם כי רצח את בת זוגו לשעבר במסעדה ברחוב שלמה בעיר תוך שהוא צועק לעברה ומתעלם מזעקותיה, ולאחר שניתק את מצלמות האבטחה במקום. הקלטה שנמצאה בטלפון של המנוחה חשפה את הרגעים המצמררים. "רצח אותה בדם קר"

זירת האירוע בה נדקרה אישה בדרך שלמה בתל אביב 28 במרץ 2018. אבי כהן, מערכת וואלה! NEWS
איים על חייה פעמים רבות. זירת הרצח בתל אביב, בחודש שעבר/מערכת וואלה! NEWS, אבי כהן

הפרקליטות הגישה הבוקר (שישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום נגד חורחה מריו מרטינס, בן ה-58 בגין רצח זוגתו לשעבר - אליזבת קרדונה בת ה-53. בבקשת המעצר נכתב כי רגעי האימה תועדו בהקלטה במכשיר הטלפון של הנרצחת.

על פי כתב האישום, מרטינס וקורדונה היו בני זוג במשך כמה שנים עד שנפרדו בנובמבר האחרון. בתקופה שהיו זוג התגוררו יחד בתל אביב, וניהלו בר-מסעדה ברחוב שלמה בעיר. גם לאחר שנפרדו הם המשיכו לנהל יחד את המקום, אך התגלע ביניהם סכסוך, בין היתר בנוגע לחלוקת רכוש, ולקשריה של קורדונה עם אחרים. באותה תקופה, נכתב בכתב האישום, מרטינס איים על קורדונה כמה פעמים שירצח אותה.

עוד בוואלה! NEWS:
חשד לרצח בתל אביב: גופת אישה כבת 30 נמצאה בדירה
המלצות שקד למתן חנינה: הלום קרב שגידל קנאביס ואם שגנבה ממעסיקה
תמך בדאעש והביע נכונות לפגוע בחיילים: כתב אישום נגד צעיר מיפו

זירת האירוע בה נדקרה אישה בדרך שלמה בתל אביב 28 במרץ 2018. אבי כהן, מערכת וואלה! NEWS
זירת הרצח בתל אביב, בחודש שעבר/מערכת וואלה! NEWS, אבי כהן

ב-28 במרץ החליט מרטינס לממש את איומיו. הוא הגיע לעסק בסמוך לשעה ארבע אחר הצהריים, התקשר לקורדונה, וביקש ממנה להגיע. בנוסף, הוא ניתק את מצלמות האבטחה במקום. כאשר קורדונה הגיעה, השניים החלו להתווכח, ובמהלך הוויכוח היא לקחה את הטלפון של מרטינס ויצאה מהעסק. כעשר דקות לאחר מכן, שבה קורדונה למקום, ומרטינס דרש ממנה להחזיר לו את המכשיר. משסירבה, לקח מרטינס סכין באורך של יותר מ-20 ס"מ והחל לדקור אותה. בין השניים התפתח מאבק. קורדונה הצליחה להכות את מרטינס בראשו באמצעות מפתחות שהחזיקה, אך הוא הפיל אותה ארצה והמשיך לדקור אותה בכל חלקי גופה תוך שהוא צועק לעברה: "הורג אותך, הורג אותך, הורג אותך" ומתעלם מזעקותיה. בסך הכל ספגה שמונה דקירות - שגרמו למותה.

כתב האישום הוגש על ידי עו"ד רוזי כבאז מפרקליטות מחוז ת"א (פלילי), שמבקשת לעצור את מרטינס עד תום ההליכים. בבקשת המעצר נכתב כי הנאשם " רצח את המנוחה בדם קר. ההקלטה שנמצאה בפלאפון של המנוחה מתעדת את הרצח האכזרי, ואת רגעי האימה האחרונים של חייה של המנוחה, הזועקת לעזרה. הקלטה מצמררת זו, מהווה יתד של ברזל בדבר מסוכנותו של המשיב".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully