וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות סוער בין בירן לחזן בכנסת: "אתה סרסור"; "מי יסתכל עליך"

7.11.2017 / 14:28

דיון בוועדת הכספים הפך לזירת התכתשות, כשחברי הכנסת אורן חזן ומיכל בירן הטיחו אחד בשניה עלבונות. "גם דילרית לא הייתי נותן לך להיות", אמר חזן לבירן שהשיבה: "בושה שאתה בכנסת". צפו בסערה

צילום: ערוץ הכנסת

עימות סוער התפתח היום (שלישי) במהלך דיון בוועדת הכספים של הכנסת בין חברי הכנסת אורן חזן (הליכוד) ומיכל בירן (המחנה הציוני) במהלכו השניים הטיחו אחד בשני דברים קשים. העימות התעורר כשחזן פנה לח"כ רחל עזריה ואמר "הייתי מלמד אותך כמה דברים". בירן ענתה: "היא תסתדר בלי מיומנות ניהול קזינו" וחזן השיב "גם דילרית לא הייתי נותן לך להיות".

בתגובה הטיחה בירן: "סרסור. בושה שאתה בכנסת", והוויכוח נמשך כשחזן הגיב: "את רוצה למלא טופס עבודה?", "גם ככה אף אחד לא ירצה להסתכל עלייך . אולי כדאי שתשתמשי בכסף מהקשר לבוחר לממן פוסט כדי שיכירו אותך". חברי כנסת בדיון ניסו לעצור את הוויכוח, אך יו"ר הוועדה ח"כ גפני התערב רק כשהוא הסתיים. בירן וחזן הגישו תלונות הדדיות לוועדת האתיקה.

עוד בוואלה! NEWS:
חוק הגיוס, חוק הלאום ומס דירה שלישית: מושב החורף של הכנסת
הכנסת אישרה: שכר המינימום יעלה ל-5,300 שקל החל מדצמבר
שיא נשים וקאמבק אחרי 15 שנה: הכירו את חברי הכנסת החדשים

ח"כ מיכל בירן וח"כ אורן חזן. טל מאייר, עיבוד תמונה
בירן וחזן. התכתשו בכנסת/עיבוד תמונה, טל מאייר

בירן כתבה בפייסבוק כי "חזן הוא בושה לכנסת. פרובוקטור בגרוש, שונא נשים וגזען" והוסיפה כי "מי שמבזה נשים באופן סקסיסטי לאורך כל חייו הבוגרים לא ראוי להיות נבחר ציבור".

הוויכוח התקיים במהלך דיון בוועדת הכספים על חוק קק"ל שבמהלכו גם חברי הקואליציה הערימו קשיים על החוק שהממשלה מקדמת. בעקבות כך, יו"ר הקואליציה דוד ‏ביטן ביקש להדיח את ח"כ בצלאל סמוטריץ' מהבית היהודי שהוביל את ההתנגדות על החוק שיחייב את קק"ל להעביר 80% מהכנסותיה לאוצר. יו"ר הסיעה ח"כ שולי מועלם רפאלי סירבה לבקשתו.

ביטן טוען שסמוטריץ' מתנגד לנושא מוסכם על הקואליציה, בבית היהודי טוענים כי אין סיכום כזה. "לא זכור לי שביטן ביקש להדיח את נציגי כולנו מדיונים על חוק ההסדרה למרות שהוא עבר בוועדת שרים", אמר סמוטריץ'. "אם הוא היה עושה את זה עמונה הייתה קיימת היום". מאוחר יותר אמר ביטן על הבית היהודי: "נמאס לי מהם. הם רימו אותי. לא נכנס איתם לשום פגישה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully