וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל העולם שלנו היה שם": נגנב הטלפון של הנערה שמתה מסרטן

3.10.2017 / 20:34

המכשיר הסלולרי של מאי גורפינקל נגנב מהתיק של אמה בעת שהייתה בקניות, כשעליו הזכרונות האחרונים: "עזרו לי להחזיר את הלב שלי, אני פונה לגנב - אני לא מחפשת לעשות עניין, אלא לקבל את מה שנשאר מהבת שלי בחזרה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכשיר נגנב בעת שאמה הייתה בקניות. מאי גורפינקל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכשיר הטלפון הסלולרי של מאי גורפינקל, הנערה שמתה מסרטן לפני כשלושה חודשים, נגנב השבוע מאמה - כשעליו תמונות, הודעות והתכתבויות שהיוו מזכרת אחרונה עבור הוריה, ענת עמישי והשף גולן גורפינקל. "כל העולם שלנו היה בתוך הטלפון הזה", אמרה ענת לוואלה! NEWS.

בתחילת השבוע, בעת שערכה קניות בחנות "הום סנטר" בבני ברק, נגנב הטלפון מתוך תיקה. היא הגישה תלונה במשטרה, ובהנהלת הרשת נרתמו לעזרתה בנסיון לאתר את המכשיר הגנוב. "אני פונה לגנב - בבקשה שים את זה בתיבת הדואר או באיזו חנות, ואני אקח את זה משם. אני לא מחפשת לעשות עניין, אלא לקבל את מה שנשאר מהבת שלי בחזרה. אני מוכנה גם לשלם על זה", אמרה ענת.

עוד בוואלה! NEWS:
ליברמן בריאיון חג לוואלה! NEWS: "אסד ניצח את המערכה בסוריה"
הליצנים מטילים אימה - והמשטרה קוראת לציבור: "אל תפגעו בהם"
מתה חיילת צה"ל שאיבדה את הכרתה והתמוטטה בכלא 4

ענת עמישי אמה של מאי גורפינקל, 2017. באדיבות המצולמים
זיכרון אחרון מהבת. ענת עמישי/באדיבות המצולמים

"לאחר מותה של מאי החלטתי לשמור על הנייד שלה קרוב אליי", סיפרה ענת, "הטלפון מכיל זכרונות אחרונים ממאי, תמונות, סרטונים שמלווים את מאי מהיום הראשון בו התבשרנו על המחלה ועד לימים האחרונים שלפני מותה. סיפורה של מאי הגיע לכל עם ישראל בזכות היומן שניהלה בעמוד האינסטגרם שלה. אחרי שנפטרה, הייתי נכנסת אליו, כדי לקרוא ולהיזכר בקסם של הבת שלי, שלא לדבר על להאזין שוב ושוב להודעות הקוליות והתכתבויות שלנו עם מאי".

מיד לאחר שהבינה שנגנב ממנה הנייד של בתה, חזרה לחנות ושחזרה את צעדיה בניסיון לגלות מה עלה בגורל המכשיר. "אני זוכרת מתי הייתה השיחה האחרונה שלי ואיפה בדיוק הייתי איתו לפני שזה נגנב. זה קרה או בחניה או - סביר להניח - בחנות עצמה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלכה לעולמה בתום מאבק בן ארבע שנים. מאי גורפינקל/מערכת וואלה!, צילום מסך

סיפורה העצוב של מאי ריגש רבים בחודש יולי אחרון כשלאחר מאבק במחלת הסרטן היא הלכה לעולמה. מאי, רק בת 15, לקתה בסרטן בגיל 11 כאשר כאבים בברכה הובילו לגילוי של גידול סרטני. לאחר מותה אלפי עוקביה ברשתות החברתיות נפרדו ממנה בעצב, בניהם מלכת היופי לשעבר טיטי איינאו, יהודה לוי ושלומית מלכה, נטלי דדון והשחקנית-דוגמנית יערה בנבנישתי. אליהם הצטרפו עוד עשרות הודעות פרידה מרגשות של גולשים וגולשות שהתרגשו מהסיפור האישי של מאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully