וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה ילדים נפצעו מפיצוץ באלעד לאחר ששיחקו בתחמושת

שניים מהפצועים, ילדים בני 11, פונו במצב בינוני לבית החולים בילינסון שבפתח תקווה. ילד נוסף פונה אף הוא במצב קל לבית החולים. דיירי הבניין פונו בעקבות דליפת גז שנגרמה בעקבות הפיצוץ

דלת בניין מגורים באלעד שהתנפצה לאחר פיצוץ רימון, 1 באוקטובר 2017. ללא קרדיט, מערכת וואלה!
דלת בניין המגורים שבו אירע הפיצוץ, הערב/מערכת וואלה!, ללא קרדיט

שלושה ילדים בני 11 נפצעו הערב (ראשון) מפיצוץ שהתרחש בדירת מגורים ברחוב בן זכאי שבאלעד. שניים מהפצועים, פונו במצב בינוני לבית החולים בילינסון שבפתח תקווה, בעודם סובלים מחבלות בבטנם ובחזה. פצוע נוסף פונה אף הוא לבית החולים במצב קל.

מבדיקה ראשונית עולה כי הפיצוץ נגרם בעקבות רימון שבו שיחקו השלושה, שמקורו ככל הנראה בשטח אש סמוך. כתוצאה מהפיצוץ – רסיס עף לעבר צנרת הגז של אחד מבנייני המגורים, מה שגרם לדליפתו.

חקירת משטרה ראשונית העלתה כי הילדים שיחקו ברימון מדגם M-203 המשמש במטולי רימונים מהסוג שנמצא בשימוש בצה"ל. המשטרה מסרה כי חקירת השתלשלות האירועים לגבי כיצד הגיע הרימון לרשות הילדים עודנה נמשכת.

עוד בוואלה! NEWS:
כדורי גומי וגרזנים: מאות פצועים בעימותים במשאל העם בקטלוניה
הנכים הפגינו סמוך לביתו של ביטן: "תפרת חליפה על חשבוננו"
"בושה": טקס הזיכרון למלחמת יום כיפור נערך בלי נוכחות שרים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפצועים פונו לבית החולים בילנסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

צוותי כיבוי שהוזעקו למקום הורו לדיירי הבניין להתפנות מבתיהם. במקביל הצליחו אנשי הכיבוי לעצור את הדליפה ופתחו בפעולות לאוורור המבנה מהגז שכבר דלף מהמערכת.

ראש העיר אלעד ישראל פרוש, שוחח לאחר האירוע עם ראש יחידת מתווה במשרד הביטחון, עו"ד אלון יפרח, האחראי על פינוי שטח האש ממנו הוצאה ככל הנראה התחמושת שהתפוצצה. הוא ביקש ממנו לזרז את הסכם הפינוי של נפלי התחמושת מהאזור.

עוד אמר פרוש כי דרש מעו"ד יפרח "לפעול לפינוי מידי, מאחר ומדובר בשמירה על חיי ילדי ותושבי העיר. מצער שלמרות ההתרעות החוזרות והנשנות שלנו על מסוכנות חומרי הנפץ בשטח האש הסמוך לעיר, הגענו לתוצאה המצערת הערב. אנחנו דורשים מהגורמים האחראים לזרז את הליכי ניקוי ופינוי שטח האש מהנפלים והרימונים שנותרו בו, כדי שלא נגיע חלילה למצב הרבה יותר גרוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully