וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רג'וב בריאיון מיוחד: "חמאס מראה סימנים שהוא מוכן לסיום הסכסוך"

1.10.2017 / 19:11

חבר הוועדה המרכזית של פתח תקף בריאיון ליעקב אילון בוואלה! TALK את דבריו של השגריר פרידמן: "הוא מדבר שטויות". על הפיוס הפנים-פלסטיני אמר כי "אנחנו הולכים לשם במאה אחוז". הריאיון המלא יפורסם בוואלה! NEWS בערב החג

צילום: שי מכלוף ויותם רונן, עריכה: יוסי אלטר

"שגריר ארצות הברית בישראל מדבר שטויות", כך אמר חבר הוועדה המרכזית של פתח ג'יבריל רג'וב בריאיון לוואלה! Talk עם יעקב אילון, בהתייחסו לדברים שאמר דיוויד פרידמן, לפיהם ישראל מחזיקה רק ב-2% מהגדה המערבית וכי "ההתנחלויות הן חלק מישראל". רג'וב, המשמש גם כיו"ר התאחדות הכדורגל הפלסטינית, אמר כי "מה שהוא אומר סותר אפילו את המדיניות של ארצות הברית מ-1967 ועד היום", הוסיף רג'וב. "זה לא מייצג את עמדת ארצות הברית".

דבריו של פרידמן עוררו מורת רוח גם בארצות הברית, ודוברת מחלקת המדינה, הת'ר נאורט, אמר כי "דבריו לא מעידים על שינוי במדיניות האמריקנית. אני לא יודעת מאיפה המספרים האלה".

בהתייחסו לפיוס הפנים-פלסטיני אמר רג'וב כי המשלחת המצרית שתגיע לעזה היא "מסר לאזור ומסר לפלסטינים, שהגיע הזמן לסיים את הסכסוך. אנחנו מקבלים מסרים גם מחלק מהנהגת חמאס". לשאלת אילון על היחס לזרוע הצבאית של חמאס וההתחמשות אמר רג'וב כי "לא נשפוט את חמאס לפי מה שביבי והימין הישראלי רוצים".

עוד בוואלה! NEWS:
ארה"ב מתנערת מדברי השגריר לוואלה! NEWS: "אין שינוי מדיניות"
צפון קוריאה: ארה"ב הכריזה מלחמה – נשקול להפיל את מפציציה
עלות מול תועלת: הרגע שבו טראמפ יחליט לתקוף בקוריאה הצפונית

ג'יבריל רג'וב בראיון לוואלה!TALK עם יעקב אילון, רמאללה, 1 באוקטובר 2017    2017. ראובן קסטרו
"חמאס מראה סימנים שהגיע הזמן לסיום הסכסוך". רג'וב בריאיון/ראובן קסטרו

"אני מאמין שחמאס הוא חלק מהעם הפלסטיני", הוסיף רג'וב בריאיון, "אנחנו רוצים לבנות קואליציה כדי שחמאס יהיה חלק מהמשטר, אבל לא יהיה פיוס עם מיליציות חמושות. אנחנו רוצים חברה עם דמוקרטיה, עם חוק וסדר, עם נשק אחד, שוטר אחד, משטר אחד. מצדנו אני אומר לך במאה אחוז – אנחנו הולכים לכיוון של פיוס".

הריאיון המלא יפורסם בערב חג סוכות בוואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully