וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה מאיים: "נתניהו מוביל להשמדת העם היהודי"

בנאום השני בתוך יממה שנשא מנהיג חיזבאללה לרגל חג העשוראא, קרא ליהודים "לשוב לארצות שמהן הגיעו כדי לא לשמש דלק לארה"ב". לדבריו, "ישראל תמשיך לתקוף בסוריה בתירוץ למנוע העברת נשק"

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה הזהיר היום (ראשון) את ישראל כי ראש הממשלה בנימין נתניהו "מוביל להשמדת העם היהודי" בשל מדיניותו באזור. בנאום שנשא לרגל חג העשוראא, אמר מנהיג הארגון השיעי כי "ישראל תמשיך לתקוף בסוריה תחת התירוץ למנוע הגעת נשק לחזבאללה".

בנאום ששודר בטלוויזיה, קרא "לכל היהודים שהגיעו לפלסטין הכבושה לעזוב ולחזור לארצות שמהן הגיעו כדי שלא ישמשו דלק למדיניות ארצות הברית". הסרראלה הוסיף כי, "התנועה הציונית מנצלת את היהדות והיהודים למען הקמת תוכנית כיבוש בפלסטין ובאזור".


בנאום ששודר אתמול בטלוויזיה לרגל חג העשוראא אמר נסראללה כי "המצלמות ואמצעי הריגול שמפעילה ישראל בלבנון הן הפרה של החלטות האו"ם". נסראללה איים כי יפנה לגורמים אחרים כדי לטפל באמצעי הריגול. עוד הוסיף כי "מזימת דאעש שישראל תמכה בה מתקרבת לסיומה".
לפני כשבועיים הכריז חיזבאללה ניצחון במלחמה בסוריה, וכינה את הלחימה באזור "קרבות ספורדיים", כך לפי דיווח של העיתון הלבנוני אל-אחבאר המקורב לארגון השיעי. ההכרזה יוחסה למזכ"ל נסראללה, וסימלה את אחת ההערכות הבטוחות ביותר שניפקו עד כה הכוחות הלוחמים לצדו של בשאר אסד, שהשתלטו על שטחים נרחבים במזרח סוריה על חשבון ארגון "המדינה אסלאמית" (דאעש).

עוד בוואלה! NEWS:
עם פתיחת הקלפיות בקטלוניה: עימותים בין שוטרים למפגינים
שערוריית הביטוח הסיעודי: כך ייאבדו מאות בני אדם את כל חסכונותיהם
עוד מקרי אלימות בבתי חולים: צוותים הותקפו באיכילוב ובתל השומר

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה בנאום לציון 11 שנה למלחמת לבנון השניה. רויטרס
נסראללה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully