וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוריו של הדר גולדין נפגשו עם גרינבלט: "להפעיל לחץ על חמאס"

13.9.2017 / 8:28

בני הזוג שוחחו ביחידות עם שליח ארצות הברית למזרח התיכון בטקס הרמת כוסית בביתו של שגריר ישראל רון דרמר. "השליח הבין שיש בעיה הומניטרית שצריך לטפל בה במהירות", הסביר שמחה גולדין בתום הפגישה

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: יוסי אלטר

בווידאו: שמחה גולדין תוקף את הצמרת המדינית באזכרה לבנו הדר, יולי

בני הזוג גולדין נפגשו עם השליח גרינבלט - כל הפרטים:

- הוריו של הדר גולדין, שנפל בצוק איתן וגופתו מוחזקת בעזה שוחחו עם שליח ארצות הברית למזרח התיכון
- במהלך פגישתם בטקס הרמת כוסית בבית השגריר דרמר, קראו השניים לגרינבלט לסייע בהפעלת לחץ על חמאס, מתוקף ערבות ארצות הברית להסכם הפסקת האש
- שמחה גולדין: הפגישה הייתה באוויר טובה, הם מבינים שמדובר בעניין הומניטרי
- בני הזוג גולדין צפויים לקיים בימים הקרובים פגישות נוספות עם אני קונגרס בארצות הברית בעניין בנם

שמחה ולאה גודלין, הוריו של חלל צה"ל הדר גולדין שגופתו מוחזקת בידי חמאס בעזה, נפגשו הלילה (רביעי) עם שליח נשיא ארצות הברית למזרח התיכון, ג'ייסון גרינבלט. השלושה נפגשו במהלך טקס הרמת כוסית במרילנד, בביתו של שגריר ישראל בארצות הברית, רון דרמר. בפגישה שוחחו בני הזוג גולדין עם השליח המיוחד ביחידות בעניין בנם. "באנו הנה להיפגש עם אנשי קונגרס ואנשי ממשל אחרי סדרה של פגישות גם באו"ם", אמר האב שמחה גולדין לוואלה! NEWS.

"הדר נהרג בזמן הפסקת האש שערבו לה האו"ם וארצות הברית", הוסיף גולדין. "מאז אנחנו דורשים שהם יהיו גם אחראים לתוצאות ויפעילו לחץ על החמאס. החבר'ה של גבעתי, אם הם לא היו בנוהל של הפסקת אש הם היו יורים בחזרה".

עוד בוואלה! NEWS:
ממערב תיפתח הרעה: התרגיל הצבאי הענק של רוסיה שמדאיג את נאט"ו
למרות המילים החריפות: בג"ץ החזיר את ההכרעה על הגיוס לכנסת
השגריר בארה"ב: מקווים לראות בקרוב שינוי דרמטי בהסכם הגרעין

עוד באותו נושא

נתניהו לנשיא הצלב האדום: "אזרחינו מוחזקים בעזה באכזריות"

לכתבה המלאה
לאה ושמחה גולדין במסיבת עיתונאים בדרישה למנות מתאם שבויים ונעדרים 27 באוגוסט 207. מאצ'י הוף, מערכת וואלה!
נפגשו עם השליח גרינבלט, בני הזוג גולדין/מערכת וואלה!, מאצ'י הוף

גולדין ציין כי בהמשך ביקורם בארצות הברית, בני הזוג צפויים להיפגש עם אנשי קונגרס ולהציג בפניהם את עניין השבת גופת בנו. "הם מבינים שזה עניין הומניטרי", ציין. "התפיסה שלהם היא שהעניין גם צריך להיפתר בצורה הומניטרית. אנחנו דורשים שהעניין שלנו יהיה מותנה, כלומר יהיה קשור בכל הסדר. השגרירות ארגנה לנו פגישות עם אנשים רלוונטיים בקונגרס שיושבים שבוועדות הקשורות במדיניות החוץ".

הוא אף ציין כי בני הזוג קיימו שיחה באווירה נעימה עם השליח המיוחד, שגילה עניין בדבריהם. "התחושה מהפגישה עם גרינלבט היתה טובה", ציין. "הם מבינים שזה עניין הומניטרי והם צריכים לפתור את זה. האווירה שנוצרה נוגעת להבנה שיש בעיה וצריך לטפל בה, ואחרי שלוש שנים, זה חשוב מאוד".

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש בירושלים עם נשיא הצלב האדום ודן עמו בסוגיית החיילים והאזרחים המוחזקים בעזה 6 בספטמבר 2017. לע"מ/ קובי גדעון, מערכת וואלה! NEWS
נתניהו הונשיא הצלב האדום במהלך ביקורו בירושלים בשבוע שעבר/מערכת וואלה! NEWS, לע"מ/ קובי גדעון

נושא השבת השבויים והנעדרים בעזה שב לאחרונה לכותרות במספר אירועים שונים, כשהאחרון שבהם התרחש לפני כשבוע, בזמן ביקורו נשיא הצלב האדום הבינלאומי פטר מורה באזור. ראש הממשלה נתניהו קרא לו לסייע בהשבת האזרחים וגופות החיילים המוחזקים ברצועת עזה. "אני משוכנע שאתם יכולים לסייע בהשבת גופות חיילינו ובהחזרתם לישראל של האזרחים חסרי הישע וחפים מפשע המוחזקים בידי חמאס, תוך הפרה של כל הנורמות הבינלאומיות והערכים שהצלב האדום הוקם עליהם", אמר נתניהו.

"אנו רואים מערכת יחסים מאוד הוגנת ומאוד פתוחה בין הצלב האדום לבין ישראל, שאני חושב שהיא חשובה מאוד לצלב האדום, לישראל ולשלום", אמר נתניהו, "אתה מגיע בשעה שבה אנו עוסקים באכזריות הבלתי נסבלת הזאת, כאשר גופות חיילינו ההרוגים מוחזקות ואפילו המידע עליהם לא משוחרר, ולא פחות חשוב מכך, יש לנו אזרחים ישראלים חסרי ישע וחפים מפשע המוחזקים בעזה, שאותם אתה ביקשת לבקר ואנו ביקשנו מידע אודותיהם, אבל לא. הם מוחזקים מוחזקים בצורה מאוד סגורה ואכזרית. אני מעריך את כל עזרתך וסיועך במאמץ הומניטרי זה אל מול אכזריותו של חמאס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully