וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנה של שולה זקן לארי הרו: "אל תשתמש באמי כדי לנקות את שמך"

7.8.2017 / 18:00

נדב זקן, בנה של ראש לשכתו של אהוד אולמרט שהעידה נגדו, הגיב בזעם על טענת עד המדינה בפרשות 1000 ו-2000 כי הוא "לא שולה זקן": "עזוב את ההשוואות המיותרות, קח אחריות. הפכת לעד מדינה ואישרת את עוולותיך"

צילום: יותם רונן, עריכה: ורד לידני

נדב זקן, בנה של שולה זקן שהייתה מזכירתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט ושימשה עדת מדינה נגדו, יצא אחר הצהריים (שני) נגד ארי הרו, ראש הסגל לשעבר של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שחתם על הסכם עד מדינה וצוטט אתמול אומר שהוא "לא שולה זקן". "עזוב את ההשוואות המיותרות", כתב זקן הבן בעמוד הפייסבוק שלו, "אל תשתמש באמי כדי לנקות את שמך – קח אחריות".

על פי תמלולים שהובאו אמש בחדשות 2, הרו אמר למקורביו בעקבות החתימה על הסכם עד המדינה: "אני לא שולה זקן, אני לא מחפש להפיל את נתניהו". על פי ההסכם, הרו אמור למסור מידע בפרשות 1000 ו-2000 שבהן חשוד נתניהו בשוחד, בתמורה לעונש של עבודות שירות וקנס בלבד.

שולה זקן ובנה נדב בבית המשפט המחוזי בתל אביב ביום הכרעת הדין בתיק הולילנד. מרץ 2014. עידו ארז, מערכת וואלה! NEWS
שולה זקן ובנה נדב בבית המשפט/מערכת וואלה! NEWS, עידו ארז

זקן כתב: "הרו צודק. הוא 'לא שולה זקן'. שולה זקן עברה שבעה מדורי גיהינום ולא שיתפה פעולה עם רשויות החוק בניסיון להפיל ראש ממשלה מכהן, ויצאה למאבק משפטי ארוך של שמונה שנים. להבדיל ממנו, היא ניהלה שנים משפטים לא לה, בידיעתה את גובה המחיר, רק כדי לאפשר לפטרונה להגן על עצמו, עד לשלב שהוא עצמו בגד בה, הפנה לה את גבו וניסה להפיל את כל עוולותיו עליה. היא בכל זאת המשיכה להגן עליו ובהתנהגותה הזו 'העניקה' לו שני זיכויים".

"ארי הרו צודק", כתב זקן. "הוא לא שולה זקן, הוא חתם על ההסכם הראשון שהובא לו ועוד במערכה הראשונה. אמא לא הפילה את אולמרט כדי לחמוק מעונש. היא לא הפילה אותו כלל - הכל נעשה במו ידיו. הוא בעצמו, הוא ולא אחר".

זקן הוסיף כי "הרו אינו דומה לשולה זקן שלקחה אחריות על מעשיה שלה מהיום הראשון. עד מדינה לעולם יהיה אדם שפשע וחטא. הפכת לעד מדינה ובחתימתך אישרת את עוולותיך".

ארי הרו ראש הסגל לשעבר של ראש הממשלה בנימין נתניהו , 23 במרץ 2009. AP
זקן: "אמי לא שיתפה פעולה עם הניסיון להפיל ראש ממשלה מכהן". נתניהו והרו/AP

זקן הייתה מזכירתו ויד ימינו של אולמרט במשך שנים ארוכות, משנות ה-70 ועד לכהונתו כראש הממשלה בעשור הקודם. היא הורשעה בפרשת ראשונטורס אך שמרה על זכות השתיקה, במה שהוגדר על ידיה ניסיון להגן על אולמרט. בפרשת הולילנד הסכימה להעיד נגד אולמרט, במסגרת עסקת טיעון, וקיבלה בתמורה עונש מופחת של 11 חודשים בלבד, מהם ריצתה שישה בפועל.

להחלטתה של זקן קדם שבר ביחסיה עם אולמרט, לאחר שעורך דינו כינה אותה "שקרנית" בריאיון והוא עצמו התעלם ממנה וממשפחתה באירוע שבו נפגשו וניסה להסתיר ממנה את סיכומיו לבית המשפט.

שולה זקן ואהוד אולמרט בבית המשפט המחוזי, ירושלים.. AP
"אמא לא הפילה את אולמרט כדי לחמוק מעונש". אולמרט ושולה זקן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully