וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריצת דרך בחקירות נתניהו: איש סודו חתם על הסכם עד מדינה

במסגרת ההסכם אמור ראש הסגל לשעבר של נתניהו, ארי הרו, למסור עדות בנוגע לחקירות של פרשות 1000 ו-2000, שבהן חשוד ראש הממשלה בעבירות של שוחד ומרמה. בתמורה למידע, ייגזרו עליו שישה חודשי עבודות שירות ו-700 אלף שקל קנס

ערוץ 10

ארי הרו, ראש הסגל לשעבר בלשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, חתם היום (שישי) על הסכם עד מדינה. במסגרת ההסכם, אמור הרו למסור עדות בנוגע לחקירות של פרשות 1000 ו-2000, שבהן חשוד נתניהו בעבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים. התיקים מוכרים גם כפרשת המתנות ופרשת נתניהו-מוזס. בתמורה למידע. לוואלה! NEWS נודע כי על הרו ייגזרו שישה חודשי עבודות שירות ו-700 אלף שקל קנס. הרו יורשע בעבירות מרמה ובהפרת אמונים.

הרו צפוי לשהות במתקן משטרתי למשך מסירת העדות, שתימשך לפי ההערכות שבועיים עד חודש ימים כשהוא אמור להיות מנותק לגמרי מכלי תקשורת כדי למנוע ניסיון לשבש את החקירה או להשפיע עליה. בתמורה להעברת החומרים, תקל הפרקליטות בהליכים נגד הרו בתיקים האחרים שלו שעוסקים בניגוד עניינים ובעבירות מרמה.

עוד בנושא:
המשטרה לבית המשפט: נתניהו חשוד בעבירות של שוחד והפרת אמונים
אחרי ארי הרו: ניסיונות לגיוס איש סודו הנוסף של נתניהו לעד מדינה
יעלון ל-CNN: מאמין שנתניהו יואשם, יש יותר מדי נושאים שנחקרים

ארי הרו ראש הסגל לשעבר של ראש הממשלה בנימין נתניהו , 23 במרץ 2009. AP
נתניהו והרו/AP

המשטרה חידדה היום את צו איסור הפרסום שהוצא אתמול על חקירתו של הרו, ואסרה לפרסם את פרטי עדותו. לפי הודעת המשטרה, הצו אוסר לפרסם כל פרט מתהליך המשא ומתן שהתנהל עם ארו, כל פרט מפרטי ההסכם שנחתם עמו ואת פרטי החקירה עצמה, זאת מלבד פרטי ההסכם שהיא עצמה פרסמה, הכוללים את העונש שיוטל עליו בתמורה למסירת המידע. בצו שהוטל אתמול חשפה המשטרה כי נתניהו חשוד בעבירות השוחד.

מטעמו של נתניהו נמסר אתמול: "אנו דוחים על הסף את הטענות המופרכות שמושמעות נגד ראש הממשלה. מסע הציד להחלפת השלטון נמצא בעיצומו, אבל הוא נידון לכישלון, מסיבה פשוטה: לא יהיה כלום כי לא היה כלום".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ראש הממשלה בנימין נתניהו  בישיבת הממשלה הבוקר 23 ביולי 2017. רויטרס, רויטרס
נתניהו/רויטרס, רויטרס

בערוצי הטלוויזיה דווח ביום רביעי כי הרו ימסור מידע גם על פרשת הצוללות לקראת חתימתו על הסכם עד המדינה. בימים שלפני כן דווח כי מסר לחוקרי המשטרה עדות בראשי פרקים, שמטרתה להציג את המידע שהוא יכול לספק כעד מדינה. העדות נועדה לקדם את המגעים בינו לבין המשטרה והפרקליטות, והיא מהווה תנאי בסיסי לחתימה על ההסכם.

על פי הנהוג בעדות כזו, היא אינה יכולה להיות מופנית נגד הרו, והמשטרה יכולה לעשות בה שימוש רק בתנאי שהסכם עד המדינה מבשיל לחתימה. אחרת, העדות מוכנסת למעטפה חתומה ומקבלת חיסיון. רק לאחר החתימה על הסכם עד מדינה, עשוי הרו לשוב עם החוקרים ולמסור את מה שמכונה "עדות ניקיון".

(עדכון ראשון: 13:17)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צו איסור הפרסום שהוטל היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully