וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של אולמרט עונה ליאיר נתניהו: "גזען והומופוב; משליך רפש על אחרים"

2.8.2017 / 17:44

אריאל אולמרט, שבנו של ראש הממשלה רמז כי ניהל מערכת יחסים עם פלסטיני ופגע בביטחון המדינה, הכחיש את הטענות: "מעלים שאלות לגבי אורחות חייך, הסיפור כולו המצאות ושקרים. הבעיה היא הגזענות וההומופוביה שנוטפות מן המעשייה הזו"

אריאל אולמרט, בנו של ראש הממשלה לשעבר. צילום מתוך פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
"הסיפור כולו המצאות ושקרים". אריאל אולמרט/מערכת וואלה! NEWS, צילום מתוך פייסבוק

אריאל אולמרט, בנו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, הגיב אחר הצהריים (רביעי) לרמיזות של יאיר נתניהו נגדו, והכחיש את הדברים שיוחסו לו. "כותבים עליך תחקירים, מעלים שאלות לגבי אורחות חייך ואתה כנראה בלחץ. דרכך להתמודד עם זה היא להשליך קצת מן הרפש על אחרים", כתב אולמרט בחשבון הפייסבוק שלו.

נתניהו הבן כתב אתמול בחשבון הפייסבוק שלו, תחת השם Yair Hun, "מה עם איזה תחקיר על 'הבן של כולנו' של רוה"מ אולמרט, יחסיו המעניינים עם פלסטיני והמשמעויות לבטחון המדינה?", כחלק מפוסט שתקף את עמוד התחקירים "פרויקט 61" של מכון מולד.

"הסיפור כולו המצאות ושקרים. אני אוהב נשים וחולק את חיי עם בת זוגי ואם בתי", הבהיר אולמרט, "הבעיה הגדולה יותר היא הגזענות וההומופוביה שנוטפות מן המעשייה הזו".

"עד היום התעלמתי. אולי כי אין שום דבר שלילי בעיניי בלהיות הומו או פלסטיני. ואז אתה נכנסת לתמונה, יאיר נתניהו היקר.
כמה גזענות והומופוביה יאיר. לקינוח אתה טוען שפגענו, אני והחבר הדמיוני, בבטחון המדינה. כל הכבוד.

"עכשיו תקשיב חביבי: בשונה ממך אני מעולם לא ישנתי במעון הרשמי, אין לי נהג ומאבטח מטעם המדינה, אני לא מתרועע עם נשיאים או מבלה - לכאורה - אצל מילארדרים. אני אשכרה עובד לפרנסתי. אני גם משתדל באופן עקרוני להרים את הקקי של כלבתי (אבל אני מודה שקרו מקרים). בקיצור, אני חי את חיי. הנסיונות שלך לגרור אותי לתוך המציאות המעוותת שלך נועדו להיכשל. אני נחוש לפעול רק במסגרת החוק ולכן לא אהסס לתבוע את כל מי שהפיץ או יפיץ גם כעת מעשיות שקריות, גזעניות והומופוביות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסט המקורי של יאיר נתניהו/מערכת וואלה!, צילום מסך

נתניהו הבן הגיב השבוע באופן חריף ונדיר בפייסבוק לפוסט שעסק בעניינו בעמוד פרויקט התחקירים "61", והפנה האשמות כלפי בנים של ראשי ממשלה בעבר - אריאל שרון, אהוד אולמרט ושמעון פרס. הוא שלח "מסר לכל חברי הקרן להשמדת ישראל וגרורותיהם", והוסיף שני סמלי אימוג'י, של אצבע משולשת ושל צואה.

"הי 61, אני לא אתייחס לכל השקרים וההשמצות", כתב נתניהו, המזדהה בחשבונו האישי כ-"Yair Hun" ולא בשמו המלא. "כמה נחמד שהצד שלכם תמיד מבלבל את המוח על הסתה, דמוניזציה, רצח אופי וחציית קוים אדומים. מה עם איזה תחקיר על מקורות המימון השונים והמשונים והזרים של המפעילים של הדף ההזוי הזה? מה עם איזה תחקיר על 'הבן של כולנו', של רה"מ שרון שנכנס לכלא? מה עם איזה תחקיר על 'הבן של כולנו', של רה"מ אולמרט, יחסיו המעניינים עם פלסטיני והמשמעויות לבטחון המדינה? או ה"בן של כולנו" של ראש הממשלה פרס שהרג חייל בפליטת כדור והנושא הוצנע?".

יום הולדת מיכל הקטנה. רפי דלויה
הפנה אצבע משולשת לקרן החדשה. יאיר נתניהו/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully