וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא התחשמל למוות על גג בניין באשדוד: "הייתה רשלנות"

10.7.2017 / 13:41

אמו גיא שטיינפאייר, הנער בן ה-14 שמת במהלך משחק עם חבריו, טענה כי הייתה רשלנות במקרה וכי היא תציג את טענותיה בבית המשפט. הנער תועד רגעים לפני מותו על ידי אחד מחבריו

צילום: שי מכלוף, עריכה: יוסי אלטר

אמו של גיא שטיינפאייר, הנער בן ה-14 שהתחשמל אתמול למוות על גג בניין מגורים באשדוד, אמרה היום (שני) כי בנה מת כתוצאה מרשלנות. היא אמרה לוואלה! NEWS כי "את הטענות שלי אגיד בבית משפט כי הייתה כאן רשלנות".
היא העבירה מסר להורים אחרים: "תאהבו ותלטפו את הילדים שלכם כי אי אפשר לדעת מה יקרה בעוד שעה ובעוד יום".

שטיינפאייר תועד רגעים לפני מותו על ידי חברו. בסרטון ראה הנער כשהוא מצולם על ידי אחד מחבריו על הגג בבניין שברחוב אקסודוס בעיר. החבורה מתועדת מצחקקת ונהנית מהבילוי המשותף - שניות לפני שחייו של הנער נגדעו.

הנער בן ה-16 שהתחשמל למוות על גג בניין באשדוד, צולם ע"י חברו, שניות לפני מותו. מערכת וואלה! NEWS
הנער תועד בסרטון/מערכת וואלה! NEWS
התחשמלות של נער באשדוד 9 ביולי 2017. שי מכלוף, מערכת וואלה! NEWS
הבניין שעל גגו התחשמל הנער/מערכת וואלה! NEWS, שי מכלוף

חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירה העניקו לנער במקום טיפול רפואי, ולאחר מאמצי החייאה נאלצו לקבוע את מותו. "עלינו לגג בניין בן 20 קומות, ראינו על הגג נער בן 16 שוכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם סימני התחשמלות על גופו", סיפר פרמדיק מד"א שמוליק הרטמן שהגיע לזירה.

כוחות המשטרה שהגיעו למקום פתחו בחקירת נסיבות המקרה ומפרטים ראשוניים עולה כי הנער שהה עם כמה מחבריו על גג הבניין וניסה לטפס על עמוד שהתברר כי הוא מוזן במתח. כתוצאה מכך איבד הנער את הכרתו ונפל לאחור. החוקרים שנמצאים במקום החלו באיסוף עדויות ובביצוע פעולות החקירה הנדרשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully