וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקד לוואלה! NEWS: אולמרט ריצה שני שליש ממאסרו, זה הזמן לרחמים

20.6.2017 / 19:02

שרת המשפטים התייחסה להחלטה הצפויה להתקבל בשבוע הבא על ידי ועדת השחרורים ואמרה כי יש לשקול קיצור עונשו של ראש הממשלה לשעבר. הפרקליטות הביעה התנגדות לשחרור בשל החשד כי העביר מסמכים מסווגים אל מחוץ לכלא

צילום: ערוץ 10 וצלמי וואלה!NEWS, עריכה: ניב מעוז

שרת המשפטים איילת שקד אמרה היום (שלישי) לוואלה! NEWS כי יש לשקול מתן חנינה לראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט. לדבריה, אולמרט "ריצה שני שליש מעונשו. אני חושבת שזה הזמן לאמץ גם את מידת הרחמים". את הדברים אמרה שקד בסיום ריאיון שנערך עמה בכנס הרצליה ה-17 שנפתח היום במרכז הבינתחומי בעיר.

ביום ראשון דחתה ועדת השחרורים את ההכרעה על קיצור המאסר של אולמרט ל-29 ביוני, יום חמישי הבא. הוועדה התכנסה כדי לדון בקיצור העונש שאותו הוא נושא בבית הכלא מעשיהו, שנקבע ל-27 חודשים.

אולמרט הורשע בעבירות של קבלת שוחד, הפרת אמונים ושיבוש מהלכי משפט בפרשות הולילנד, טלנסקי ותיק השיבוש. הוא נאסר בפברואר 2016 לתקופת מאסר של 19 חודשים. בקשת החנינה שהגיש לנשיא ראובן ריבלין נדחתה, אולם הנשיא קבע כי במצב שבו אולמרט ישוחרר מוקדם - לא יחולו עליו מגבלות של אסיר ברישיון, והוא יוכל למשל לטוס לחו"ל.

עוד בוואלה! NEWS:
כחלון: "מאז משבר התאגיד, העבודה עם נתניהו היא לא מה שהייתה"
ריבלין על הרחבת קלקיליה: "שרים שכחו שצה"ל לא מוחלף כל 4 שנים"
קמפיין משמיץ של הליכוד נגד הרצוג ולבני נחשף: "מעורר שאט נפש"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"זה הזמן לאמץ את מידת הרחמים". שקד, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

היום התלונן אולמרט על כאבים בחזה ופונה מבית הכלא אל בית החולים שיבא שבתל השומר, שם נערכת כעת הערכת מצבו. לפי גורם בשב"ס, אולמרט מסר לאסירים שהיו עמו כי הוא חש ברע וביקש סיוע רפואי. בהמשך ביקש את רופאו האישי. לאחר קבלת טיפול רפואי ראשוני הוזעקה ניידת טיפול נמרץ של מד"א לכלא מעשיהו כדי לפנות אותו לבית החולים.

גורמים המקורבים לאולמרט סיפרו לוואלה! NEWS כי במשך קרוב לשבוע התלונן ראש הממשלה לשעבר על כך שהוא לא חש בטוב, וביקש להביא רופא לתאו. עם זאת, לדברי הגורמים, הוא נענה בשלילה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אהוד אולמרט, יוצא מכלא מעשיהו לחופשה ראשונה. 11 ביולי 2016. ראובן קסטרו
פונה לבית החולים בשל כאבים בחזה. אולמרט/ראובן קסטרו

במסגרת הכנס התייחסה למשבר החשמל בעזה ואמר כי "אנחנו ממשיכים לספק לרצועת עזה הרבה דברים - כמו חשמל". לדבריה, "אם זה היה תלוי בממשלת ישראל היינו מוכנים לספק חשמל למשך יותר מארבע שעות, אבל כל האשמה צריכה להיות מופנית לרשות".

שקד הוסיפה כי "הידרדרנו לסיטואציה בעקבות סכסוך בין חמאס לרשות. הרשות היא בעלת הרבה כסף, הם יכולים לשלם על החשמל ואנחנו לא צריכים להיות כלי בכיפופי הידיים שלהם או כלי במשחק הזה". לדבריה, "טוב יעשה הציבור הפלסטיני, גם ביהודה ושומרון וגם בעזה, אם ילחצו על ההגנה לספק חשמל לתושבי הרצועה ולשלם עליו. זה עניין פנימי-פלסטיני וגם טוב אם הקהילה הבינלאונמית תלחץ על אבו מאזן לפתור את המשבר הזה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הרשות צריכה לשלם על החשמל בעזה". שקד, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully