וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קברה בבור בחוף, שידלה לזנות": בת 16 חשודה בהתעללות בבת 13

20.6.2017 / 8:20

נערה בת 16 מאשקלון חשודה במסכת התעללות קשה בבת 13 לצד קטינים נוספים. בת ה-13 הותקפה מינית, נדקרה בבטנה, ראשה הוטמן בחול, והיא שודלה בידי החשודה לקיים יחסי מין עם אזרח סודן, החשוד גם הוא בפרשה. כתבי אישום יוגשו נגד הנערה והאזרח הזר

פיגומים נפלו על בית קפה, רחוב יוניצמן, תל אביב. דצמבר 2016. ניב אהרונסון
פיגומים נפלו על בית קפה, רחוב יוניצמן, תל אביב. דצמבר 2016/ניב אהרונסון

נערה בת 16 חשודה במסכת התעללות קשה בנערה בת 13 שכללה עבירות מין, אלימות וסחיטה כספית – כך התירה היום (שלישי) המשטרה לפרסם. החקירה נמשכה כשבועיים שבהם נעצרו בת ה-16, המוגדרת חשודה מרכזית בפרשה, ואזרח סודני בן 31. מעצרם הוארך מעת לעת עד ליום חמישי והפרקליטות צפויה להגיש נגדם כתבי אישום בבית המשפט המחוזי בבאר שבע.

תחילת הפרשה ביום רביעי לפני כשבועיים, בשבעה ביוני, אז הגיעה הנערה הצעירה כשהיא חבולה אל אחד ממועדוני הנוער בעיר אשקלון. ניסיון לברר את פשר החבלות זכה מפיה לתשובה כי "טיגנה שניצלים ונכוותה מטיפות שמן שהותזו". חשדו של המדריך במקום גבר לאחר שהקטינה ביקשה ממנו בדחיפות סכום כספי של מאות שקלים בטענה כי היא נסחטת על ידי כמה קטינות והיא רוצה לסיים את הסיפור איתן במהרה.

חוקרי המשטרה הצליחו לרכוש את אמונה של הקטינה שנרתעה בתחילה מכל קשר עם אנשי החוק, והצליחו להביאה אל מרכז לין בעיר, אך גם שם רק לאחר שכנועים הסכימה למסור עדות ראשונה. יום לאחר מכן הסכימה לספר כי הותקפה מינית, הותקפה פיזית תוך שכיבו על גופה סיגריות ונקטו נגדה אלימות קשה תוך גרימת חבלות וכי סוחטים אותה כספית.

עוד בוואלה! NEWS:
השופט יצחק כהן, שהורשע בהטרדה מינית, לא יערער על פסק הדין
נאור על חיפוש בטלפון של נחקר: "כמו להיכנס עמוק לנשמה"
צלקת מרצח הסוכנים: החיסול ברחובות החזיר את היחידה למחדלי עבר

חוף אשקלון. רשות הטבע והגנים
חפרו בור בחול וטמנו את ראשה בו. חוף אשקלון/רשות הטבע והגנים

כבר באותו היום עיכבו לחקירה חוקרי המשטרה שתי חשודות, בנות 13 וחצי ו-16. לחוקרי המשטרה סיפרה החשודה הצעירה מבין השתיים על אירוע שהתרחש בחוף הים כמה ימים לפני כן, שבמהלכו הכניסו את ראשה של הקורבן אל תוך בור שאותו חפרו ומילאו אותו במים וחול ולא אפשרו לה להוציא את ראשה מהבור במשך זמן ארוך.

לפי העדות, החשודה בת ה-16 הורתה לבת ה-13 להביא לה כסף. היא הציעה לה פתרון – לקיים יחסים עם גברים בתמורה לתשלום. לאחר שהותם בים, לקחה החשודה את בת ה-13 במונית לדירתם של אזרחים סודאנים, שם קבעו השתיים להיפגש עמם בפארק בשעה מאוחרת יותר.

בהמשך היום הגיעו החשודות עם הקורבן לפארק, שם סיכמו כי היא תקיים יחסי מין עם הגבר הסודאני בתמורה ל-300 שקלים. לפי המשטרה, מסכת האימה שהטילה החשודה על הקורבן הייתה קשה מנשוא והיא נאלצה בלית ברירה להישמע לה על אף חוסר רצונה המוחלט למעשה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

בן 12 חשוד שדקר את בת ה-13 בבטנה

בחקירה עלה עוד כי בהמשך השבוע המשיכה החשודה לסחוט כספים מהנערה בת ה-13 ואיימה עליה כי אם לא תשיג לה את הכסף היא תניח מטען חבלה מתחת לרכבה של אמה, תשרוף לה את הבית ותנקוט באלימות נוספת. אלימות שכזאת התרחשה במשך כמה ימים, ובאחד המקרים אף נמשכה מספר שעות, שבמהלכן תקפו אותה באכזריות תוך אלימות קשה שכללה בין היתר משיכה בשיערה, בעיטות בכל חלקי גופה כולל בפניה, יריקות, כיבוי סיגריות על פניה ושריפת שיערה באמצעות מצית.

אם לא די בכך, עולה מחומר החקירה כי הנערה אף נדקרה בבטנה על ידי חשוד, כבן 12 וחצי, באמצעות ענף עץ חד עד כדי שדיממה וראשה הוטח בגדר ובקיר סמוך. למרבה המזל, במקום חלף נער אחר שהבחין במתרחש וחייב את הקורבן ללכת עמו לביתה כדי להרחיקה מהמקום. זאת רק לאחר שהחשודה העיקרית אישרה לה ללכת.

פארטיות פוקר. חגי קראוס, ספק 500
החשודה טענה כי הקורבן חייבת לה כסף בעקבות משחק פוקר/ספק 500, חגי קראוס

מסכת ההתעללות לא הסתיימה בזאת. גם ביום למחרת נפגשו החשודות וקטינה נוספת עם הקורבן ומשלא היה ברשותה כסף, תקפו החשודות את הקורבן סמוך למתחם ה"סקייטפארק" שבעיר. הן זרקו מטף לעברה וחנקו באמצעות פיסת בד שנדחפה אל תוך פיה, תוך שהיא מאוימת כי עליה להביא עד יום שישי הקרוב סכום של 300 שקלים ואם לא, החשודה תהרוג אותה.

בחקירתן של שתי החשודות, קשרה האחת את עצמה לחשדות המיוחסים לה. חברתה הכחישה בתחילה את המיוחס לה בתואנה כי הקורבן חייבת לה כסף בעקבות משחק פוקר ועל כן דרשה ממנה את הכסף חזרה, וכמו כן הכחישה את עניין השידול לזנות והסחיטה. עם התקדמות החקירה ותוך שמעצרה הוארך, קשרה עצמה החשודה והודתה במיוחס לה, קרי עבירות סחיטה באיומים לאורך תקופה ארוכה, אלימות קשה ושידול לזנות עם החשוד הסודאני.

בפשיטה שערכה המשטרה אותרו ונעצרו בדירה בעיר שלושה אזרחים זרים סודאנים שהועברו לחקירה. בתחילה הכחישו שלושתם את החשדות אך בהמשך פעולות חוקרי המשטרה ועדויות שנאספו נעצר אחד מאלו אף על פי שחשוד זה הכחיש את החשדות. מעצרו הוארך בבית המשפט ותוך ימי החקירה הצליחו חוקרי המשטרה להפריך את האליבי שאותו מסר ולבסס נגדו תשתית ראייתית שהבשילה לכדי כתב אישום שיוגש נגדו ונגד הקטינה, החשודה העיקרית, בבית המשפט.

אמה של החשודה: "לא ראיתי אותה הרבה זמן"

אמה של החשודה המרכזית אמרה בתגובה לפרסום החשדות: "לא ראיתי את הבת שלי הרבה זמן, אני לא יודעת מה קרה. אני יודעת שהיא שלי לא נמצאת, אבל לא אמרו מה קרה, אני מקווה שיהיה טוב".

במשטרה ציינו כי "נחישותם של החוקרים וחתירתם הבלתי מתפשרת להגיע לחקר האמת ולהביא את העבריינים לדין הניבה תוצאות בתיק חקירה מורכב. עבירות אלימות נגד בני נוער משבשות את חיי הילדים ונעשה כל שביכולתנו כדי למגר תופעה זו מן היסוד". לפי המשטרה, "מדובר בחקירה סבוכה ורגישה שבה נדרשה רגישות מרבית לנוכח העובדה כי מדובר בחשודים קטינים, וחלקם אף קטינים מאוד. חשוב כי בני הנוער יבינו כי אל להם להיכנע למעשי בריונות של אלו הבוחרים לעשות כן, וכי משטרת ישראל ובסיוע גורמי מקצוע, תפעל להגן ותדאג למצות את הדין עם עוברי החוק".

עו"ד מיכאל בוסקילה, שמייצג מטעם הסנגוריה הציבורית את הקטינה שחשודה בסחיטה ועבירות מין, מסר בתגובה: "אנו נמצאים בתחילת ההליך, אבל כבר כעת ברור שמדובר בקטינה מרקע משפחתי מורכב ועברה טרגדיות קשות במהלך חייה. לכשיוגש כתב אישום נלמד את חומרי החקירה ונתייחס בהתאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully