וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סין: שבעה הרוגים וכ-60 פצועים בפיצוץ ליד גן ילדים במזרח המדינה

הפיצוץ התרחש כשהורים הגיעו לאסוף את ילדיהם מהגן שבעיר סוזוהאו במחוז ג'יאנגסו. בתיעוד מהזירה נראית אישה פצועה עם בגדים קרועים נעה באי-יציבות, בעוד אחרים נצפו אוחזים בילדים בוכים בידיהם

צילום: טוויטר

שבעה בני אדם נהרגו וכמעט 60 נפצעו בפיצוץ שאירע היום (חמישי) ליד גן ילדים במזרח סין. הפיצוץ התרחש כשהורים רבים הגיעו לאסוף את ילדיהם בשעות אחר הצהריים מהגן שבעיר סוזוהאו במחוז ג'יאנגסו. שני בני אדם מתו במקום ואילו חמישה מתו מפצעיהם מאוחר יותר.

בתמונות שהופצו ברשת החברתית הסינית ווייבו, הדומה לטוויטר, נראו עשרות נשים וילדים שוכבים על האדמה ככל הנראה דקות לאחר הפיצוץ. בתיעוד מהזירה נראית אישה פצועה עם בגדים קרועים נעה באי-יציבות בעוד אחרים נראו אוחזים בילדים בוכים בידיהם.

הגורם לפיצוץ לא ברור, אך היו שטענו כי ייתכן שמדובר במכל גז שהתפוצץ. המשטרה המקומית הפצירה בגולשים לא לפרסם מידע או סרטונים שגויים. פיצוצים ואירועים דומים שכיחים בסין בשל אכיפת חוקי בטיחות לקויה, אך הממשלה הבטיחה להגביר את הבדיקות כדי למנוע תאונות כאלו.

מדובר בטרגדיה השנייה הפוגעת בגני ילדים בסין בשבועות האחרונים. בחודש שעבר נהרגו 11 ילדים כשאוטובוס עמוס בילדי גן עלה באש בתוך מנהרה במחוז שנדונג. מאוחר יותר התברר כי האש הוצתה במכוון על ידי הנהג, שמת גם הוא.

עוד בוואלה! NEWS:
"מתי תתפטר?": פוטין קיים שיחה עם אזרחים כשברקע - הודעות נגדו
חיפושים נואשים אחר נעדרים בשריפה בלונדון: "חשש למאה הרוגים"
טראמפ מגיב לדיווח על החשד ששיבש חקירה: "סיפור מזויף ללא הוכחות"

פצועים בפיצוץ ליד גן ילדים בסין 15 ביוני 2017. טוויטר, צילום מסך
הזירה לאחר הפיצוץ/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully