וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר הפנים דרעי ורעייתו ייחקרו מחר בפעם השנייה בלהב 433

4.6.2017 / 9:24

בני הזוג צפויים מחר להיחקר במשרדי היחידה בלוד, בחשד להלבנת הון, מרמה והפרת אמונים, גניבה בידי מורשה, רישום כוזב ועבירות מס. אנשי עסקים שתרמו לעמותות שניהלה יפה דרעי צפויים להיחקר גם הם

צילום: צלמי וואלה!NEWS וסרטוני גולשים, עריכה: שניר דבוש

שר הפנים אריה דרעי ורעייתו יפה, צפויים מחר (שני) להיחקר בפעם השנייה במשרדי להב 433 בלוד, בחשד להלבנת הון, מרמה והפרת אמונים, גניבה בידי מורשה, רישום כוזב ועבירות מס. על המשך החקירה נודע לזוג דרעי מהחוקרים, שהודיעו להם בתום החקירה הראשונה על כוונתם לחקור אותם לפחות עוד פעם אחת לאחר חג השבועות.

במהלך סוף השבוע ביקשו החוקרים לתאם מועד עם בני הזוג דרעי לחקירתם השנייה, כשעל הפרק הוצעו יום שני ויום שלישי השבוע. לפי שעה, מסתמן כי החקירה השנייה אכן תיערך מחר. בשלב זה טרם ידוע אם נחקרים נוספים מבין ה-14 שהובאו בשבוע שעבר יידרשו פעם נוספת לחקירה. לפי הערכות, מי שצפויים להגיע לחקירות בקרוב הם חלק מאנשי העסקים שתרמו לעמותות שניהלה יפה דרעי.

פרשת דרעי החדשה - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS
אריה דרעי באזכרה לאמו: "אין לנו שום תלונה על החקירה"
שקט, נחקרים: בהיעדר יורש טבעי - דרעי נהנה משתיקת חברי ש"ס
הותר לפרסום: המיליארדר מירילשוילי ובנו נחקרו בפרשת השר דרעי

אריה דרעי , מאי 2017. נועם מושקוביץ
לקראת הפעם השנייה. דרעי בדרך לחקירתו הראשונה/נועם מושקוביץ

שלושה ימים אחרי שנחקר במשטרה, הופיע דרעי בחמישי האחרון לראשונה באירוע פומבי, שהתקיים בשכונת הר-נוף בירושלים, במלאות 30 יום למות אמו אסתר. באירוע, שהפך למפגן תמיכה בדרעי, התייצבו בני המשפחה, בהם האח שלמה דרעי שנחקר גם הוא בפרשה, רבנים בכירים, הח"כים של המפלגה ואישי ציבור רבים. כולם המשיכו לשמור על שתיקה בנושא החקירה.

עוד באותו נושא

סכומים קטנים, הלוואות גדולות: כך הגיעה המשטרה ל"מסלול הכסף" של דרעי

לכתבה המלאה
אריה דרעי יוצא מביתו שבירושלים לחקירה במשרדי להב443 29 במאי 2017. מגד גוזני
"מודה לקדוש ברוך הוא על כל חקירה". דרעי ורעייתו יפה בדרכם לחקירה בשבוע שעבר/מגד גוזני

דרעי אמר באירוע כי הוא "מודה בשמי ובשם אשתי לקדוש ברוך הוא על כל חקירה ועל כל מה שקורה. אין לנו שום תלונה למרות כל הפרסומים". מי שדווקא יצא למתקפה חריפה נגד חוקרי המשטרה הוא מנהיגה הרוחני של ש"ס, הרב שלום כהן, במה שנחשב להתבטאות ראשונה מטעם גורם בכיר במפלגה מאז החקירה. "אנחנו נמצאים בצרה גדולה", אמר כהן.

הרב שלום כהן, מנהיגה הרוחני של ש"ס, בכנס המפלגה בפברואר 2015: "התקווה הוא שיר מטומטם". עומר מירון
"רודפים אותנו". הרב שלום כהן, מנהיגה הרוחני של ש"ס/עומר מירון

"כמה השטן מקנא בנו, כמה שונא אותנו, כמה יצר הרע רודף אותנו? רודפים את ראש המפלגה, רודפים אותו עם כל מיני חקירות, חקירות? אני רוצה להגיד לחוקרים: למה הם לא פוחדים מהחקירות שחוקרים אותם כל לילה למעלה? מסכנים".

כהן טען כי החקירה רק תביא להצלחתה של ש"ס. "לא ניחלש, להפך. נכפיל את כוחנו בקרוב", אמר. "כל אחד ואחד עליו להשפיע על כל קרוביו ומשפחתו שכל מה שרודפים אותנו זה שקר וכזב. השם יעזור שיחזרו בתשובה. נראה להם שבפעם הבאה נכפיל את כוחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully