וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם מילואים נפצע בתאונה, נמלט מהזירה ונמצא מת בשיחים; מצ"ח חוקרת

צעיר שהיה מעורב בתאונת דרכים בצומת נחושה על כביש 35 יצא מרכבו, ככל הנראה בעודו פצוע, ועזב את המקום. כעבור כמה שעות נמצאה גופתו בשדה באזור, במרחק של עשרות מטרים מזירת התאונה. הבוקר הותר לפרסום כי מדובר בחייל מילואים מגדוד הנדסה בפיקוד המרכז

צילום: בני בן סימון עריכת וידאו:ניר חן

בן 28 שהיה מעורב אתמול (ראשון) בתאונת דרכים נמצא מת אמש בשדה בסמות לצומת נחושה על כביש 35. הצעיר, אלמוג עמרם, נפצע בתאונה כמה שעות קודם לכן, נמלט רגלית וגופתו נמצא כעבור זמן באזור. הבוקר אותר לפרסום כי מדובר בחייל מילואים מגדוד הנדסי בפיקוד המרכז. המשטרה ומצ"ח פתחו בחקירה. הלווייתו תיערך היום בשעה 17:00 במזכרת בתיה.

עמרם הגיע אתמול בשעות הבוקר לבסיס אימון פיקודי (בא"פ) לשירות מילואים. לאחר הליך חיול הוא עזב את המקום במכוניתו הפרטית, ובשעות הצהריים היה מעורב בתאונה עם רכב אזרחי. לאחר מכן עזב את הרכב, ככל הנראה בעודו פצוע. גופתו נמצאה עשרות מטרים מזירת התאונה.

הדיווח על התאונה התקבל בשעות אחר הצהריים. אדם שהיה מעורב בתאונה ונפצע קל דיווח למשטרה על התקרית. כוחות משטרה שהגיעו למקום החלו בסריקות ולבסוף איתרו את גופתו של עמרם בסבך שיחים בסביבות השעה 23:00. חובשים ופרמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל שהגיעו לזירה קבעו את מותו במקום.

פרמדיק מד"א עידן נק הוזעק לזירה. "בשדה סמוך לכביש שכב צעיר בן 26 מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו", אמר. חוקרי המשטרה ומעבדת הזיהוי הפלילי פתחו בחקירת נסיבות המקרה.

לקריאה נוספת:
הפגנות, תהלוכות וקמפיין ברשת: צה"ל ושב"כ בכוננות ליום הנכבה
מומחית סייבר על מתקפת הכופר העולמית: "עוד לא רואים את הסוף"
חוגגים ל"ג בעומר: עשרות פונו לבתי החולים מההילולה במירון

(עדכון ראשון: 00:00)

צעיר בן 26 נמלט מרכבו לאחר תאונת דרכים בצומת נחושה ואותר מת. מד"א
אדם אחר שנפצע קל דיווח על התקרית. זירת התאונה, אמש/מד"א
צעיר בן 26 נמלט מרכבו לאחר תאונת דרכים בצומת נחושה ואותר מת. חטיבת דובר המשטרה
צוות מד"א קבע את מות הצעיר לאחר שאותר בשדה. זירת התאונה, אמש/חטיבת דובר המשטרה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully