וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן שהחיילים ישנו: שני תושבי הצפון חשודים בגניבת נשק בבסיס בגולן

לפנות בוקר הסתננו שני רעולי פנים לבסיס של חיל התותחנים, נכנסו לחדר של כוח אבטחה וגנבו שני רובי M-16 שהיו מונחים בין המזרן למיטה - בעת שהחיילים ישנו. שני תושבי טובא-זנגריה, שנעצרו במחסום משטרתי שעות לאחר מכן, חשודים במעורבות באירוע

M16. דובר צה"ל
כלי הנשק טרם נמצאו/דובר צה"ל

שני רעולי פנים גנבו הלילה (שישי) שני כלי נשק מחדר בבסיס צבאי בצפון. על פי החשד, השניים גנבו שני רובי M-16 שהיו מונחים מתחת לראשיהם של החיילים בעת שישנו – בין המיטה למזרן. שני תושבי טובא-זנגריה, שנעצרו במחסום משטרתי שעות לאחר מכן, חשודים במעורבות בגניבת הרובים, אולם כלי הנשק לא נמצאו ברכבם. המשטרה הצבאית החוקרת (מצ"ח) פתחה בחקירה.

האירוע התרחש הלילה בסביבות השעה 04:30 בבסיס של גדוד 55 של חיל התותחנים ברמת הגולן. צוות המונה קצין ושלושה חיילים יצא למשימת אבטחה בבסיס. בשעה זו נכנסו אלמונים לחדר שבו ישנו שניים מהחיילים וגנבו שני כלי נשק. מתחקור הקצין עולה כי הרובים היו בין המיטה למזרן. החיילים שמעו את החשודים ביציאתם מהחדר, התעוררו והחלו לרדוף אחריהם, אולם איבדו קשר עין במהרה לנוכח תנאי מזג האוויר.

לטענת הכוח, קיימות פרצות בגדר והוא אף העביר על כך דיווח. המידע על הגניבה הועבר לחטיבה ולאוגדה, ולמקום הוקפצו גששים וחיילים, כמו גם חוקרי מצ"ח וחוקרי משטרה.

עוד בוואלה! NEWS:
"בשטח הוא הכי חסר לי": סיפורו של אלחי טהרלב, החלל האחרון של צה"ל
קדימה הסתער: הצטרפו לפעילות של לוחמי צה"ל באוויר, בים וביבשה
המהפכה היקרה של הרמטכ"ל איזנקוט יוצרת מתח בצמרת צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully