וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום המנגלים: עשרות אלפי ישראלים חוגגים עצמאות בגנים ובחופים

2.5.2017 / 11:00

כ-20 אלף נופשים הגיעו לחופי הכנרת ואלפים נוספים פוקדים את הגנים הלאומיים ברחבי הארץ. עומסים כבדים נרשמו בגן הלאומי עין חמד, בגן הלאומי אשקלון ובמחנה המעפילים בעתלית. מזג האוויר במשך היום יהיה נעים ויהיה מעונן

צילום: אולפני הרצליה, עריכה: יוסי אלטר

(בווידאו: טקס הדלקת המשואות בהר הרצל, אמש)

עשרות אלפי ישראלים מציינים היום (שלישי) את יום העצמאות ה-69 למדינת ישראל וצפוי להם מזג אוויר נעים עם סיכוי לטפטוף. הטמפרטורות ירדו במידה ניכרת ויחזרו להיות רגילות בעונה וייעשה מעונן. בשעות הלילה יהיה בהיר עד מעונן חלקית.

מטיילים רבים גודשים את היערות והפארקים ברחבי הארץ ולחגוג בפיקניקים ובמנגלים. כ-20 אלף נופשים פוקדים את חופי הכנרת מאז אמש. עם צאת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל הגיעו לחופי הכינרת אלפי צעירים, זוגות ומשפחות כדי לציין את החג באגם הלאומי.

מרשות הכנרת נמסר כי לפי שעה כל החופים פתוחים לציבור מלבד חוף צינברי, וכי בחופים המוכרזים קיימים שירותי הצלה. לאור טביעתם של שלושה בני אדם במקום בחודש שעבר מוסיפה הרשות כי יש להיות עירניים לתנאי מזג האוויר והמים וכי אין להיכנס לכנרת עם מזרוני ים ואבובים.

עוד בוואלה! NEWS:
זיקוקים והופעות ברחבי הארץ: ישראל חוגגת 69 שנות עצמאות
מפתיתים ועד כיפת ברזל: עד כמה אתם מכירים את המדינה?
בוז'י עושה על האש: ה"טיפים" של יו"ר האופוזיציה למנגל העצמאות

מטיילים במטס חיל האוויר לרגל יום העצמאות בחוף הים בתל אביב, 12 במאי 2016. ראובן קסטרו
מטס חיל האוויר חולף מעל חוף הים בתל אביב, בשנה שעברה/ראובן קסטרו

מרשות הטבע והגנים נמסר כי עומסים כבדים נרשמו בגן לאומי אשקלון ובגן לאומי עין חמד. הרשות ממליצה למטיילים להגיע לגן לאומי תל אפק ולגן לאומי מקורות הירקון.

ממחנה המעפילים בעתלית נמסר כי המקום נמצא בתפוסה מלאה וכי לא ניתן לקלוט בו מבקרים נוספים. כמו כן, כ-4,000 איש פוקדים את אתר קייקי מעין הגושרים שבנחל החצבני. רבים מחדרי האירוח בצפון מלאים והעומס באתרים נוספים ובהם אטרקציות למשפחות, כמו טרקטורונים וטיולי סוסים, יירשם כנראה בשעות הצהריים.

כמדי שנה, יערני ועובדי הקרן הקיימת לישראל, המציינת 115 שנים להיווסדה, נערכו לקליטת רבבות משפחות בחניונים. היערנים יסיירו במהלך היום באתרים, יחלקו שקיות אשפה לחוגגים ויסבירו את חשיבות שמירת הניקיון ביערות.

קק"ל מבקשת גם להזהיר מפני שימוש לא בטיחותי באש בשטחים המיוערים, ולצורך כך פרסמה כללי בטיחות - אין להדליק אש ביער שלא במקומות המיועדים לכך, יש לבדוק את כיוון הרוח ועוצמתה ואין לעזוב גחלים לוחשות ללא השגחה.

מטיילים במטס חיל האוויר לרגל יום העצמאות בחוף הים בתל אביב, 12 במאי 2016. ראובן קסטרו
יום העצמאות בחוף הים בתל אביב, בשנה שעברה/ראובן קסטרו

מחר מזג האוויר יהיה נאה, וללא שינוי ניכר בטמפרטורות. לקראת סוף השבוע, ביום חמישי יהיה דומה וגם בשישי לא צפוי שינוי של ממש במזג האוויר.

הטמפרטורות החזויות להיום והלילה: בירושלים מ-23 מעלות ביום עד 13 מעלות בלילה, בתל אביב מ-24 עד 16, באשדוד מ-23 עד 16, בחיפה מ-24 עד 14, בצפת מ-21 עד 12, ברמת הגולן מ-23 עד 13, בטבריה מ-30 עד 17, בבית שאן מ-30 עד 16, בעין גדי מ-31 עד 22, בבאר שבע מ-29 עד 14, במצפה רמון מ-26 עד 13 ובאילת מ-30 מעלות ביום עד 22 מעלות בלילה.

חגיגות יום העצמאות נפתחו באופן רשמי אמש, בטקס הדלקת המשואות הממלכתי בהר הרצל. החגיגות נמשכו לתוך הלילה ברחבי הארץ עם זיקוקים ומופעים. היום צפויים אירועים נוספים לציון יום העצמאות, בהם מטס חיל האוויר וטקס חלוקת פרסי ישראל.

(עדכון ראשון: 5:49)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
מבקרים פוקדים את 'קייקי מעין-הגושרים 2 במאי 2017. קייקי מעין הגושרים, מערכת וואלה! NEWS
שטים בקייקים עם דגלי ישראל, החצבני, היום/מערכת וואלה! NEWS, קייקי מעין הגושרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully