וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של חלל "צוק איתן" מתגעגע לאביו ונזכר: "הייתי קופץ עליו"

30.4.2017 / 19:20

רב-סרן חגי בן ארי נפצע בחאן יונס במבצע ב-2014 והלך לעולמו בתחילת השנה. בסרט שיוקרן בטקס "שירים לזכרם", שייערך הערב בכנסת, מופיע בנו ומספר על החוויות עם אביו. "אני הכי מתגעגע אליו עכשיו"

בימוי:רוני אבירם צילום: נוהר הפקות

"אני הכי מתגעגע אליו עכשיו כי עכשיו אני מדבר על זה. כשאבא היה בא היינו קופצים עליו, אני רוצה שהוא יבוא".

והוא יבוא?

"לא, כי הוא מת".

במילים כואבות אלה נזכר בנו של רב-סרן חגי בן ארי, שליו בן השבע, בסרט שיוקרן הערב (ראשון) באירוע "שירים לזכרם" שייערך ברחבת הכנסת. בסרט המלא, שישודר במהלך הטקס שיועבר בשידור חי בוואלה! NEWS, מתראיין שליו על מיטת אביו, כשברקע תמונה משותפת של שניהם. רס"ן בן ארי הלך לעולמו לפני כשלושה חודשים בגיל 31, לאחר שנפצע במהלך מבצע "צוק איתן". הוא נפגע מירי צלף בראשו במהלך פעילות לאיתור מנהרות בחאן יונס, ונותר מחוסר הכרה עד לכתו.

הטקס, שיחל ב-21:15, ייערך בשיתוף עם הכנסת, אגף משפחות ההנצחה ומורשת במשרד הביטחון והאגף לנפגעי פעולות איבה במוסד לביטוח לאומי, ובהשתתפות מאות בני משפחות שכולות. הטקס יתקיים במעמד נשיא המדינה ראובן ריבלין, ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון אביגדור ליברמן, שרים נוספים ובכירי מערכת הביטחון.

עוד בוואלה! NEWS:
מפקדיו של חגי בן ארי: "רק כשסיימנו להילחם הבנו מה קרה לו"
"עם ישראל נפרד מגיבור": ההרוג האחרון ב"צוק איתן" הובא למנוחות
אבא מצא מנוחה: פרידה מחגי בן ארי

תקציר סרטון לזכרו של חגי בן ארי ז"ל. מערכת וואלה! NEWS
בנו של בן ארי, שליו, על רקע תמונה עם אביו/מערכת וואלה! NEWS

אירועי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה נפתחו הבוקר עם חנוכת היכל הזיכרון הממלכתי בהר הרצל, במעמד הנשיא ראובן ריבלין, ראש הממשלה בנימין נתניהו, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, שר הביטחון אביגדור ליברמן והשר לביטחון פנים גלעד ארדן. ההיכל החדש כולל הר אבן המתנשא לגובה 18 מטרים, ומורכב מיותר מ-23 אלף לבנים שכל אחת מהן נושאת את שם החלל עם תאריך מותו.

"חנוכת היכל הזיכרון היא אירוע מכונן", פתח הנשיא ריבלין את דבריו. "בהיכל הזיכרון הזה אנו מבטיחים לנצור את העבר, אבל באותה מידה של נחישות, התמדה, אהבה ותקווה – גם ליצור ולייצר את העתיד ברוחם של הבנים והבנות האהובים. הורים רבים שואלים מי יזכור את הילד שלנו אחרי לכתנו. היום, יותר מתמיד, אנחנו מבטיחים – זיכרון בנינו ובנותינו יהיה נצור בלב האומה מדור לדור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חגי בן ארי. ערוץ 10, צילום מסך
חגי בן ארי, הלך לעולמו בינואר/צילום מסך, ערוץ 10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully