וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ילד אהוב, אנחנו המומים": דב בן ה-18 חלם להתגייס לקרבי וטבע למוות

28.4.2017 / 13:15

דב רובין חלם להתגייס ליחידה מובחרת והתאמן לקראת המיונים. אתמול יצא לסייר לבדו ליד מגוריו בחווה אקולוגית במודיעין וטבע למוות בבור מים. "הכול היה כרגיל, לא יודעים מה קרה", סיפרו בסביבתו

גופתו של צעיר נמשתה מבור מים ליד מודיעין, אפריל 2017. פייסבוק, צילום מסך
דב רובין/צילום מסך, פייסבוק

במצפה רמון ובמודיעין המומים וכואבים את מותו של דב רובין, הצעיר בן ה-18 שטבע למוות הלילה (שישי) בבור מים. רובין, במקור מהעיר הדרומית, מתגורר במודיעין במסגרת שנת שירות בחווה האקולוגית "חווה ואדם", ותכנן להתגייס ליחידה קרבית. אמש יצא לסיור, ומשלא נמצא הוזעקו כוחות ההצלה, שמשו את גופתו. נסיבות מותו טרם התבררו.

"כולנו כואבים והמומים ממותו בטרם עת של דב", אמרה כרמל צדיק, נציגת ההנהלה בחווה האקולוגית. "דב הגיע לחווה במסגרת שנת שירות. עדיין מאוד מוקדם לדעת מה התרחש אתמול בערב, דב התנהל אתמול בערב כרגיל. אנחנו המומים ומבכים את מותו בטרם עת. דב היה אהוב וחשוב לנו".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
תיק 1,000: "המשטרה חושדת שאיש עסקים נוסף העניק טובות הנאה לנתניהו"
טראמפ: עימות גדול מאוד עם קוריאה הצפונית - תרחיש אפשרי בהחלט
"מהפכת הכשרות" של הרבנות: מצלמות בבתי העסק; הקץ לניגוד העניינים

דב רובין. פייסבוק, צילום מסך
"מבכים את מותו בטרם עת". רובין/צילום מסך, פייסבוק

אתמול יצא רובין לסייר לבדו באזור מודיעין, דבר שהיה נוהג לעשות לעתים במסגרת האימונים שלו לקראת הגיוס. משלא שב בשעות הלילה, הוזעקו כוחות בניסיון לאתרו.

בגדיו נמצאו בסמוך לבור מים ליד העיר, וצוללנים של מכבי אש מצאו את גופתו. נסיבות האירוע עדיין בבדיקת המשטרה, וגופתו הועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully