וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוכה למשטרה: העבריין עמיר מולנר זוכה מאישום של הפרעה לשוטר

24.4.2017 / 14:09

ראש ארגון הפשיעה נאשם כי בשנת 2013 לא פתח את דלת ביתו לשוטרים, שפרצו לדירה והאשימו אותו בהכשלת שוטר. בתחילת החודש חקר העבריין את השוטר לשעבר ערן מלכה, כשייצג את עצמו במשפט. נציגת המשטרה: "מולנר אמנם זוכה, אבל לא נפלה דופי בעבודת השוטרים

צילום: אבי כהן עריכת וידאו: ניר חן

העבריין עמיר מולנר זוכה היום (שני) מעבירות של הכשלת שוטר והפרעה לשוטר במילוי תפקידו. מולנר נאשם כי לא פתח את דלת ביתו לשוטרים שהגיעו לביתו ב-2013. לאחר שסירב פרצו השוטרים לביתו, והאשימו אותו בהכשלת שוטר. מולנר מצדו טען כי הם דפקו בדלת רק דקות אחדות, ולא במשך שעה ארוכה.

"בית המשפט זיכה את הנאשם, אולם אין מחלוקת שהשוטרים הגיעו לדירה כחוק והמתינו חמש שעות מחוץ לדלת", טענה התובעת המשטרתית נעמה ניר מלהב 433. "האינטרס הציבורי לא יכול לסבול זאת. בית המשפט קבע שלא נפלה דופי בעבודת המשטרה והשוטרים".

עוד בנושא:
העבריין עמיר מולנר חקר את קצין המשטרה לשעבר: "לא כאן לנקום"
עמיר מולנר השתין בתחנת המשטרה - אך בית המשפט שחרר אותו לביתו
"תיק הפרארי" עדיין פתוח: מדוע לא ניתנת הכרעת דין לאנשי מולנר?

דיון בתיקו של מולנר, בשלום תל אביב 24 באפריל 2017. ניב אהרונסון
"האינטרס הציבורי לא יכול לסבול זאת". מולנר, היום/ניב אהרונסון

לפני כשלושה שבועות חקר מולנר את קצין המשטרה לשעבר ערן מלכה בבית משפט השלום בתל אביב, מאחר שהאחרון היה מהשוטרים שהגיעו לביתו של מולנר, כדי לבצע חיפוש בביתו. מולנר בחר לייצג את עצמו במהלך המשפט. מלכה הורשע בפרשת רונאל פישר בקבלת שוחד ובקבלת דבר במרמה, והוא נושא עונש של שבע שנות מאסר.

"לא באתי ממקום של נקמנות", אמר אז מולנר למלכה, "אני רק רוצה שתשפוך אור על דברים שקשורים אלי. אני מבטיח לך שלא תינזק, רק תהיה עד הגנה נאמן. אני מבין את המעמד שאתה נמצא בו. אתה אסיר, נשפטת לשבע שנים ויש לך ועדת שליש עוד מעט", הוסיף.

מולנר המשיך בדבריו למלכה, שהיה ראש צוות החקירה מול מולנר, ואמר כי "אני מבין את הרגישות, אבל אין לך ממה לחשוש. כששוטרים משקרים הם לא צריכים לחשוש. מעולם לא קרה ששוטר שיקר בבית משפט והוגש נגדו כתב אישום". לשאלתו של מולנר אם פעל ביושר השיב מלכה בחיוב, ומולנר סיים את החקירה אחרי דקות לא ארוכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully